اخبار بازی

شایعه: کنسول پلی استیشن 5 پرو احتمالا در سال 2024 عرضه می‌شود

کنسول پلی استیشن 5 پرو
نویسنده : دانیال نوروزی۳۱ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

Devkit‌های کنسول پلی استیشن 5 بهار امسال عرضه شدند و به نظر می‌رسد فاصله زیادی تا معرفی نهایی این کنسول نداریم.

در ماه‌های اخیر، شایعات زیادی در خصوص پلی‌استیشن 5 شنیده شده است؛ در حالی که ماه سپتامبر قبلا به عنوان تاریخ عرضه این کنسول پیشرفته در نظر گرفته شده بود. با این حال، اکنون که بیش از نیمی از سال را پشت سر گذاشته‌ایم و این کنسول هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، سوالاتی مطرح می‌شود که آیا پلی‌استیشن 5 پرو همچنان امسال عرضه می‌شود یا خیر.

به گفته روزنامه‌نگار Tom Henderson از Insider Gaming که در ماه‌های اخیر در خط مقدم چندین افشاگری بوده است، عرضه این کنسول به تعویق نیفتاده است. اگرچه برخی منابع نگران همین موضوع هستند، هندرسون ادعا می‌کند که با استناد به مدارکی که پیدا کرده است، پلی‌استیشن 5 پرو همچنان امسال منتشر خواهد شد.

ظاهرا کیت‌های توسعه آن بهار امسال برای توسعه‌دهندگان ارسال شده است، در حالی که اولین دسته از مدارک قانونی و رسمی این کنسول قرار است در 30 جولای ثبت شود. ادعا می‌شود که از 15 سپتامبر، تمامی بازی‌‎های در دست ساخت برای این کنسول نیز بهینه می‌شوند و باید از پلی‌استیشن 5 پرو پشتیبانی کنند.

باید دید چقدر طول می‌کشد تا سونی به طور رسمی این کنسول را معرفی کند، اما با توجه به اینکه این شرکت قرار است در سپتامبر امسال برای اولین بار در چند سال گذشته در نمایشگاه بازی توکیو شرکت کند، معرفی پلی‌استیشن 5 پرو در این مراسم، تعجب‌آور نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید