اخبار سینما

تکرار نجلا در ای فیلم / نجلا 2 چند قسمت است؟

تکرار نجلا در ای فیلم
نویسنده : ساناز محمدی۲۷ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سریال نجلا؛ روایتی از سال 1358 و داستانی عاشقانه در دوران جنگ تحمیلی خرمشهر که توانست مخاطبان زیادی را با خود همراه خود کند. اولین قسمت این سریال مهر ماه 1399 از شبکه 3 به نمایش درآمد و با توجه به استقبال زیاد، فصل دوم آن نیز سال گذشته ساخته شد. این روزها شاهد بازپخش سریال نجلا 2 از شبکه آی فیلم هستیم. برای اطلاع از ساعت تکرار نجلا در ای فیلم، همراه مگ تک باشید.

ساعت پخش تکرار نجلا از ای فیلم

ساعت پخش فیلم نجلا از ای فیلم هر شب ساعت 21 می باشد. همچنین ساعت 5 صبح و 13 ظهر روز بعد می توانید تکرار آن را تماشا کنید.

نجلا 2 به کارگردانی خیرالله تقیانی پور، ادامه سریال نجلا 1 است که در 36 قسمت ساخته شده و تاکنون 29 قسمت آن از شبکه آی فیلم پخش شده است.

فیلم نجلا داستانی عاشقانه از سال 1358 را روایت می کند که در اوج درگیری و آشفتگی ها، پسری عاشق نجلا (شخصیت اصلی داستان) می شود و شرط نجلا برای عشق او، رد شدن از مرز ایران و عراق و زیارت اربعین است که ماجراهای مختلفی را به دنبال دارد … .

محیا دهقانی بازیگر نقش نجلا 2 است و بازیگران دیگری چون حسام منظور، ملیکا شریفی‌ نیا، سوگل طهماسبی، ایوب آقاخانی، مصطفی ساسانی، مرتضی شاه‌ کرم، بدرالسادات برنجانی و تورج فرامرزیان در این فیلم حضور دارند.

دیدگاهتان را بنویسید