اخبار

اطلاعاتی از آمار فروش ضعیف Resident Evil 7 روی iOS اعلام شد

بازی Resident Evil 7
نویسنده : دانیال نوروزی۲۷ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازی ترسناک Resident Evil 7 تاکنون کمتر از 83000 بار در iOS دانلود شده است و کمتر از 2000 نسخه کامل فروخته است.

Capcom یکی از چندین شرکتی است که در ماه‌های اخیر عناوین AAA را به دستگاه‌های iOS آورده است، اما همچنان فروش و درآمد ضعیفی را تجربه می‌کند. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که پورت‌های Resident Evil Village و Resident Evil 4 هر دو از نظر تجاری شکست خورده‌اند و اکنون، گزارش شده است که اوضاع Resident Evil 7 خیلی بهتر نیست.

در گزارشی که اخیرا منتشر شده است، Mobilegamer.biz ادعا کرد که طبق تخمین‌های Appmagic، Resident Evil 7 از زمان عرضه برای iPhone 15 Pro، iPhone 15 Pro Max و دستگاه های iPad دارای تراشه M1 یا نسخه های جدیدتر، بیش از 83000 بار دانلود شده است.

از نظر درآمدی، گفته می‌شود که این شرکت تاکنون تنها ۲۸۱۴۰ دلار از پورت iOS بازی کسب کرده است که نشان می‌دهد کمتر از ۲۰۰۰ نسخه کامل از بازی در این پلتفرم فروخته شده است (توجه: دانلود Resident Evil 7 در iOS رایگان است و پس از آن، خرید کامل بازی برای تجربه آن لازم است).

اینکه آیا Capcom (و سایر شرکت هایی که شانس خود را در این زمینه امتحان کرده‌اند) قرار است به انتشار عناوین اصلی AAA برای دستگاه‌های تلفن همراه ادامه دهند یا خیر، باید دید، اما تاکنون، به نظر نمی‌رسد که چنین پورت‌هایی طرفداران زیادی در بازار داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید