اخبار بازی

بازی Resident Evil 9 توسط کارگردان Resident Evil 7 ساخته می‌‎شود

بازی Resident Evil 9
نویسنده : دانیال نوروزی۱۵ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

آقای Koshi Nakanishi از Capcom می‌گوید: «اینکه بفهمیم بعد از Resident Evil 7 چه کاری باید انجام دهیم، یک چالش بزرگ بود».

همه می‌دانستیم که ساخت و عرضه Resident Evil 9، اجتناب‌ناپذیر خواهد بود و پس از افشاگری‌های مداوم در مورد همین موضوع، Capcom رسما تایید کرد که این بازی واقعا در دست ساخت است. در جریان نمایشگاه تابستانی اخیر Capcom Next، کوشی ناکانیشی، کارگردان Resident Evil 7، تایید کرد که بازی اصلی بعدی Resident Evil در حال توسعه است و او برای کارگردانی آن برمی‌گردد. با توجه به سوابق Nakanishi در کارگردانی Resident Evil Revelations و همچنین توسعه Resident Evil 5، بازی بعدی این سری قطعا “قابل توجه” خواهد بود؛ اگرچه هنوز نمی‌توان جزئیات زیادی را به اشتراک گذاشت. ناکانیشی گفت:

«ما در حال ساخت یک Resident Evil جدید هستیم. واقعا دشوار بود که بفهمم بعد از 7 چه باید کرد. من هنوز نمی‌توانم جزئیاتی را به اشتراک بگذارم، اما امیدوارم برای آن روز هیجان‌زده باشید».

Resident Evil 9 (یا هر نام دیگری که در نهایت برایش انتخاب می‌شود) ظاهرا از سال 2018 در دست ساخت بوده است و طبق گزارش‌ها، طولانی‌ترین چرخه توسعه و بیشترین بودجه سری تا به امروز را در اختیار داشته است. طبق گزارشات، این بازی از فناوری جهان باز جدید RE Engine که در Dragon’s Dogma 2 پیاده‌سازی شد، استفاده خواهد کرد. افشاگری‌های اخیر ادعا می‌کنند که Resident Evil 9 با تاخیر داخلی  همراه شده و اکنون در اواخر سال 2025/اوایل سال 2026 عرضه خواهد شد. فعلا خبری از بازسازی Resident Evil 1 و Resident Evil 5 نیست.

دیدگاهتان را بنویسید