اخبار تکنولوژی

افشای سری آیفون 17: مدل Slim جدید و پشتیبانی ProMotion در همه مدل‌ها

گوشی‌های آیفون
نویسنده : دانیال نوروزی۰۳ مرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

افشای اطلاعات سری آیفون ۱۷ از مدل جدید Slim و پشتیبانی ProMotion در همه مدل‌ها خبر می‌دهد. این سری شامل چهار مدل آیفون ۱۷، ۱۷ Pro، ۱۷ Pro Max و ۱۷ Slim جدید خواهد بود. آیفون ۱۷ و ۱۷ Pro استاندارد دارای صفحه نمایش ۶.۲۷ اینچی هستند، در حالی که Slim و Pro Max به ترتیب دارای صفحه نمایش ۶.۶۵ و ۶.۸۶ اینچی هستند.

همه مدل‌ها از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز ProMotion و فناوری LTPO پشتیبانی می‌کنند و طراحی Dynamic Island همچنان ادامه خواهد داشت. مدل‌های Pro دارای سیستم دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی هستند، در حالی که مدل پایه از سیستم دوربین دوگانه بهره می‌برد.

آیفون ۱۷ و ۱۷ Slim از تراشه A19 Bionic اپل و مدل‌های Pro از تراشه A19 Pro استفاده می‌کنند. کل سری آیفون ۱۷ از مودم کوالکام اسنپدراگون برای اتصال سلولی استفاده می‌کند. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌توان به پورت USB-C جهانی، Face ID و فریم‌های آلومینیومی و تیتانیومی اشاره کرد.

شایعه شده است که آیفون ۱۷ با قیمت ۷۹۹ دلار و آیفون ۱۷ Slim با قیمت ۱۲۹۹ دلار عرضه می‌شود. انتظار می‌رود آیفون ۱۷ Pro و Pro Max به ترتیب ۱۰۹۹ و ۱۱۹۹ دلار قیمت داشته باشند.

عرضه این سری در سپتامبر ۲۰۲۵ پیش‌بینی می‌شود، اما باید به این اطلاعات با احتیاط برخورد کرد. جزئیات مربوط به آیفون SE ۴ نیز به طور جداگانه منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید