اخبار بازی

راک‌استار انتظارات را قبل از معرفی GTA VI کنترل می‌کند

نویسنده : دانیال نوروزی۲۱ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

استراوس زلنیک، مدیرعامل Take-Two، درباره دنباله‌ سری GTA می‌گوید: «ما تمایلی به ایجاد انتظارات خاصی برای عرضه‌های بعدی نداریم».

کمپانی راک‌استار در حال آماده‌سازی اولین تریلر بازی Grand Theft Auto 6 برای انتشار در اوایل دسامبر (شاید در مراسم The Game Awards در 7 دسامبر) است. علیرغم افشاگری‌ها و گزارش‌هایی مبنی بر کاهش حجم و محتوای بازی، تبلیغات زیادی پشت این عنوان جهان باز وجود دارد که شایعه شده در سال 2025 منتشر می‌شود. با این حال، ناشر بازی، Take-Two Interactive، انتظارات را پایین نگه می‌دارد.

استراوس زلنیک، مدیر عامل شرکت، وقتی Games Industry از او پرسید که چه انتظاری از این دنباله دارد، اذعان داشت:

«ما تمایلی نداریم که انتظارات خاصی برای نسخه بعدی داشته باشیم. وظیفه ما این است که خلاق‌ترین، بهترین و کارآمدترین شرکت سرگرمی در جهان باشیم. همه تیم‌های خلاق در مجموعه ما، در تلاش برای رسیدن به کمال هستند و نتیجه آن، در اختیار داشتن 11 فرنچایز است که هر کدام بیش از پنج میلیون نسخه به صورت جداگانه فروخته‌اند. ما بزرگترین و متنوع‌ترین مجموعه‌های موبایل و کنسولی را در تجارت سرگرمی تعاملی در اختیار داریم».

حتی با وجود اینکه آخرین نسخه GTA به فروش باورنکردنی 190 میلیون نسخه‌ای رسیده است، این ناشر هنوز ادعای پیروزی ندارد:

«این موفقیت، نتیجه استراتژی و تلاش فوق‌العاده تیم خلاق ما است که ما را به سمت تبدیل شدن به دومین شرکت برتر در صنعت سرگرمی تعاملی سوق داده است. بنابراین، ما تا زمانی که آن اتفاق نیفتد، از ادعای پیروزی دوری می‌کنیم؛ با این حال، نسبت به خط تولید این شرکت در سراسر جهان بسیار خوش‌بین هستیم».

هیچ چیزی در مورد Grand Theft Auto 6 به طور رسمی تایید نشده است، اگرچه گزارش‌های جیسون شرایر از بلومبرگ نشان می‌دهد که بازی در یک اقتباس تخیلی از شهر میامی جریان خواهد داشت. ظاهرا بازیکنان دو شخصیت جدید از جمله اولین قهرمان زن سری را کنترل خواهند کرد. انتشار بازی، پایان کار سازندگان با این عنوان نخواهد بود؛ زیرا طبق گزارش‌ها، راکستار قصد دارد ماموریت‌ها و شهرهای جدیدی را به مرور زمان به بازی اضافه کند. منتظر جزئیات و به‌روز‌رسانی‌های بیشتر باشید.

دیدگاهتان را بنویسید