اخبار بازی

نسخه Remake بازی Uncharted: Drake’s Fortune در دست ساخت است

نویسنده : دانیال نوروزی۱۶ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ظاهرا یک بازسازی کامل از بازی Uncharted: Drake’s Fortune در دست توسعه قرار دارد، اگرچه مشخص نیست کدام استودیو آن را می‌سازد.

شاید آینده Uncharted به عنوان یکی از بزرگترین و موفق‌ترین بازی‌های سونی، لزوما در خطر نباشد؛ اما با توجه به اینکه آخرین نسخه جدید این سری تقریبا هفت سال پیش و در سال 2017 منتشر شد (Uncharted: The Lost Legacy)، مطمئنا سؤالاتی در مورد آینده سری مطرح می‌شود. به نظر می‌رسد که سری در سکوت خبری باقی نخواهد ماند به گفته یکی از منابع آگاه، یک بازی جدید Uncharted در دست ساخت است.

نیک بیکر و جان کلارک، در یکی از قسمت‌های اخیر پادکست XboxEra، ادعا کردند که بازسازی کامل بازی Uncharted: Drake’s Fortune، محصول سال 2007، برای پلی‌استیشن 5 در دست ساخت است. اگرچه تضمینی برای انتشار حتمی این پروژه وجود ندارد، اما بیکر گفت که حداقل مورد توجه مدیران سونی قرار گرفته است.

بیکر و کلارک همچنین اظهار داشتند که به طور مستقل، اطلاعاتی در مورد این بازسازی دریافت کرده‌اند و همچنین «شواهدی» در اختیار دارند که به صحت آن اشاره می‌کنند. بیکر در ادامه افزود که اطلاعات مورد بحث، مشخص نمی‌کند که نسخه بازسازی شده توسط ناتی داگ در دست توسعه است یا بلوپوینت (استودیویی که مجموعه Uncharted: The Nathan Drake 2015 را توسعه داد).

جالب است که نیل دراکمن، رئیس ناتی داگ، سال گذشته اذعان کرد که کار استودیو با سری Uncharted تمام شده است. کمی بعد، ناتی داگ اعلام کرد که در حال استخدام است تا روی بازی‌های جدیدی از سری Uncharted کار کند.

شایعات دیگر ادعا کرده‌اند که یک بازی جدید Uncharted توسط یک استودیوی جدید در حال ساخت است. حدس زده می‌شود که استودیو مورد بحث، شرکتی است که در سن دیگو با مشارکت استودیو پلی استیشن ویژوال آرتز تاسیس شد. لیست‌های شغلی سونی در سال ،2022 نشان داد که استودیو مذکور، در حال توسعه یک پروژه جدید و هیجان انگیز با ناتی داگ است؛ پروژه‌ای که از یک فرنچایز محبوب خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید