اخبار بازی

شایعه: کنسول نینتندو سوییچ 2 در رویداد گیمزکام به سازندگان نمایش داده شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۴ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

یک گزارش جدید ادعا کرده است که نینتندو، دموی کنسول نسل بعدی خود را پشت درهای بسته برای توسعه دهندگان خارجی به نمایش گذاشته است.

شایعات پیرامون کنسول نسل بعدی و مرموز نینتندو همچنان رو به افزایش است. اخیرا شنیده می‌شود که این کنسول احتمالا پشت درهای بسته رویداد Gamescom 2023 که از 23 تا 27 آگوست در کلن آلمان برگزار شد، به سازندگان نمایش داده شده است. اکنون، گزارشاتی توسط رسانه‌های Eurogamer و VGC منتشر شده است این ادعاها را تایید می‌کنند.

طبق گزارش Eurogamer، نینتندو در گیمزکام رویدادهایی را پشت درهای بسته برگزار کرد و در آنجا دموی فنی کنسول بعدی نینتندو سوییچ را برای توسعه دهندگان به نمایش گذاشت. ظاهرا یکی از دموهای فنی، نسخه پورت شده بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild  را به نمایش گذاشت که برای برجسته کردن قابلیت‌های سخت‌افزاری سوییچ 2 (یا هر نام دیگری که در نهایت باری آن انتخاب می‌شود) طراحی شده است. گزارش Eurogamer  بیان می‌کند که این فقط یک نسخه نمایشی از فناوری‌ها و قدرت‌های سخت‌افزاری کنسول بود و هیچ نشانه‌ای مبنی بر عرضه مجدد بازی وجود ندارد.

در اوایل سال جاری، گزارش‌هایی منتشر شد که ادعا می‌کردند نینتندو قصد دارد کنسول نسل نهمی خود را در سال 2024 روانه بازار کند. به گفته Eurogamer، این شرکت تلاش می‌کند هرچه زودتر این کنسول را به دست بازیکنان برساند.

رسانه VGC در گزارش‌های خود ادعاهای Eurogamer را تایید کرده و اضافه کرد که   The Matrix Awakens Unreal Engine 5  یکی دیگر از دموهای فناوری است که توسط نینتندو به نمایش گذاشته شد. ظاهرا نسخه‌ به نمایش گذاشته شده دارای رهگیری پرتوی پیشرفته و تصاویری قابل مقایسه با نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس بود. گفته می‌شود که این دمو از DLSS انویدیا نیز استفاده می‌کرد که با آنچه گزارش‌های قبلی ادعا می کردند، مطابقت دارد.

افشای اطلاعاتی اخیر حاکی از آن است که یک رویداد بزرگ از نینتندو طی هفته‌های آینده برگزار می‌شود. هنوز مشخص نیست که آیا در این رویداد اطلاعاتی از کنسول بعدی نینتندو منتشر می‌شود یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید