اخبار تکنولوژی

رندر جدید گلکسی S24 اولترا فاش شد؛ حاشیه ضخیم نمایشگر!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۶ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

اخیرا رندری از گوشی آینده سامسونگ یعنی گلکسی S24 اولترا منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی به نمایشگری تخت با حاشیه‌های ضخیم‌تر نسبت به رقبا مجهز خواهد شد.

Ice Universe در توییتی رندر گلکسی S24 اولترا را در کنار آیفون 15 اولترا و شیائومی 14 قرار داده تا حاشیه‌های نمایشگر این محصولات را با هم مقایسه کند. انتظار می‌رود سامسونگ اوایل سال آینده میلادی و در کنار سایر مدل‌های سری S24 از این گوشی رونمایی کند.

براساس شایعات و رندر منتشر شده، به نظر می‌رسد سامسونگ برای نسل بعدی گلکسی S24 اولترا از نمایشگری تخت استفاده خواهد کرد و دیگر شاهد پنل خمیده در این محصول گران‌ قیمت نخواهیم بود. استفاده از نمایشگر تخت می‌تواند برای برخی کاربران استفاده از گوشی را راحت‌تر کند، اما به نظر می‌رسد به طور کلی استفاده از آن مشکل‌تر خواهد شد. انتظار می‌رود سامسونگ در کنار سایر مدل‌های سری S24، از این گوشی با نمایشگر تخت در اوایل سال آینده رونمایی کند.

طبق گزارش‌های قبلی، ابعاد گلکسی S24 اولترا برابر ۱۶۲.۳ در ۷۹ در ۸.۶ میلی‌متر است که Ice Universe نیز عدد ۷۹ میلی‌متر را تأیید کرده است. این منبع می‌گوید طراحی این گوشی به گونه‌ای خواهد بود که استفاده از آن با یک دست دشوارتر می‌شود.

علاوه‌بر نمایشگر تخت، به نظر می‌رسد گلکسی S24 اولترا نسبت به رقبای خود یعنی آیفون ۱۵ اولترا و شیائومی ۱۴، حاشیه نمایشگر بیشتری خواهد داشت که برخلاف انتظار کاربران برای کاهش حاشیه‌ها است.

هنوز تا معرفی گلکسی S24 اولترا فاصله زیادی وجود دارد و باید منتظر انتشار شایعات و گزارش‌های بیشتری درباره آن بود. اما براساس شایعات تاکنونی، این گوشی در بازارهای مختلف به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و اگزینوس ۲۴۰۰ مجهز خواهد شد و دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد.

نظر شما در مورد گلکسی اس 24 اولترا چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند فروش خوبی را تجربه کند یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید