اخبار تکنولوژی

هرآنچه از رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ در روز ۲۰ تیر ماه انتظار می‌رود

رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ
نویسنده : دانیال نوروزی۱۸ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

رویداد بعدی گلکسی آنپکد سامسونگ به سرعت در حال نزدیک شدن است و در ساعت ۱۷:۳۰ روز ۲۰ تیرماه در پاریس برگزار خواهد شد.

این رویداد بیشتر از فقط گوشی‌های تاشو و تخفیف‌های رزرو دستگاه پیش از اعلام رسمی خواهد بود. سامسونگ اعلامیه‌های منظم گوشی‌های گلکسی خود را در رویداد گلکسی آنپکد دیگر خود در اوایل سال انجام می‌دهد، بنابراین این موضوع از این رویداد خارج است، اما ممکن است در مورد چیزهای دیگری نیز بشنویم، از جمله یک محصول جدید سامسونگ واچ و البته گلکسی رینگ.

گلکسی رینگ

گلکسی رینگ

اعلامیه گلکسی رینگ سامسونگ در دی ماه کمی بیشتر از یک تیزر بود، اما این شرکت در کنگره جهانی موبایل در بهمن ماه به خبرنگاران زمان عملی با یک نمونه اولیه داد و رنگ‌ها و اندازه‌های حلقه و کمی در مورد نوع داده‌ای که حسگرهای آن جمع‌آوری می‌کنند، را نشان داد. آنچه ما دوست داریم بشنویم این است که این چیز چقدر هزینه خواهد داشت، چه نوع حسگرهای سلامتی خواهد داشت و چه زمانی می‌آید.

در حال حاضر، شایعاتی وجود دارد، مانند اینکه حدود ۳۰۰ یا ۳۵۰ دلار هزینه خواهد داشت و سامسونگ ممکن است یک اشتراک تناسب اندام و سلامتی را برای همراهی با آن ایجاد کند. اما به غیر از این و سوابق آزمایش FCC که ظرفیت باتری را نشان می‌دهند، چیز کمی در مورد گلکسی رینگ از سالن‌های سامسونگ به بیرون راه یافته است.

گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶

گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶

بسیاری از جزئیات در مورد گوشی‌های تاشو گلکسی زد قبلاً فاش شده است. به نظر می‌رسد که زد فولد ۶ طراحی به روز شده و مربعی‌تر، صفحه نمایش‌های بسیار روشن‌تر و عمر باتری کمی طولانی‌تر را خواهد داشت، هرچند با استفاده از همان اندازه باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت مانند مدل قبلی خود.

فلیپ ۶ ممکن است تغییرات کمتری نسبت به مدل قبلی داشته باشد، اما انتظار می‌رود برخی از به‌روزرسانی‌های کلیدی دیگر را نیز ببیند. علاوه بر افزایش روشنایی مشابه فولد ۶، این گوشی ممکن است یک صفحه نمایش بسیار روشن‌تر مانند برادر بزرگتر خود را دریافت کند، همراه با سیستم خنک کننده محفظه بخار و یا یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت یا یک باتری ۳۷۹۰ میلی‌آمپر ساعت، بسته به شایعات (ظرفیت باتری مدل فعلی ۳۷۰۰ میلی‌آمپر ساعت است). صفحه نمایش ثانویه ممکن است به جای OLED یک پنل IPS باشد.

انتظار می‌رود هر دو گوشی سبک‌تر، نازک‌تر و با پردازنده Snapdragon 8 Gen 3 باشند.

گلکسی AI

سامسونگ به سرعت به قطار هوش مصنوعی پیوست و حداقل برخی از ویژگی‌های گلکسی AI آن در همه انواع گوشی‌ها و دستگاه‌های گلکسی – نه فقط جدیدترین و بهترین‌ها – موجود است یا خواهد بود. تا کنون، گلکسی AI پر از چیزهای اساسی برای هوش مصنوعی است: چیزهایی مانند ترجمه صوتی و متنی در حین تماس و ویرایش عکس و ویدیو بر روی دستگاه، و ویژگی Circle to Search گوگل. اکنون فرصتی برای شرکت است تا کمی خود را متمایز کند.

ساعت هوشمند گلکسی سامسونگ

ساعت هوشمند گلکسی سامسونگ

احتمالاً سامسونگ در مورد مجموعه جدید ساعت‌های هوشمند گلکسی خود صحبت خواهد کرد. شایعات تاکنون نشان می‌دهند که ساعت معمولی واچ ۷ تغییرات زیادی نخواهد داشت و سامسونگ قبلاً یک گلکسی واچ FE ارزان قیمت را معرفی کرده است، اما ممکن است یک ساعت هوشمند بزرگ و قدرتمند به نام گلکسی واچ ۷ «اولترا» را رونمایی کند.

واچ ۷ اولترا به نظر می‌رسد یک ساعت بزرگ‌تر و جذاب‌تر با قاب مربعی شکل – اما همچنان با صفحه ساعت دایره‌ای – باشد. این ساعت بزرگ که در تصاویر فاش شده دیده می‌شود، به نظر می‌رسد پاسخ سامسونگ به اپل واچ اولترا باشد، تا حدی که به نظر می‌رسد یک دکمه سوم وجود دارد که احتمالاً عملکردی مشابه دکمه Action اپل دارد. حتی به نظر می‌رسد دارای یک تفسیر سامسونگ از کانکتور بند ساعت کشویی اختصاصی اپل باشد – به این معنی که ممکن است نتوانید بندهای قدیمی گلکسی واچ خود را با این ساعت استفاده کنید.

گلکسی بادز جدید

گلکسی بادز جدید

واچ ۷ اولترا تنها چیزی نیست که ظاهراً از طراحی‌های اپل الهام گرفته است – گلکسی بادز ۳ سامسونگ، بر اساس اطلاعات فاش شده تاکنون، به وضوح شبیه ایرپاد نسل سوم اپل به نظر می‌رسد، اما با پایه‌های زاویه‌دار به جای گرد، و لهجه‌های آبی و نارنجی در نوک‌ها. مدل‌های «پرو» کمی متفاوت‌تر به نظر می‌رسند و دارای روکش خاکستری مات هستند. شخصی در ردیت ادعا کرده است که قبلاً یک جفت از آنها را به قیمت ۲۵۰ دلار در یک والمارت در ایالات متحده خریداری کرده است، بنابراین به نظر می‌رسد که آنها قبلاً در انبارهای فروشگاه‌های خرده فروشی (و ظاهراً در برخی قفسه‌ها) هستند.

دیدگاهتان را بنویسید