اخبار تکنولوژی

سامسونگ از ویژگی‌های دوربین گوشی سامسونگ گلگسی S24 اولترا رونمایی کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۷ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سامسونگ ویدیویی منتشر کرده است که قابلیت‌های جدید حسگر ISOCELL 200 MP را به نمایش می‌گذارد؛ حسگری که با استفاده از چیپست جدید اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام طراحی شده است. گوشی هوشمندی با چنین سخت افزاری در بازار وجود ندارد.

در ادامه می‌توانید ویدیو 60 ثانیه‌ای جدید سامسونگ را مشاهده کنید و با جزئیات تکمیلی بیشتر همراه ما باشید:

ویژگی Zoom Anyplace به‌طور خودکار سوژه‌ها را در یک ویدیو ردیابی می‌کند، اما همچنان به گرفتن فیلم‌های فول فریم از کل صحنه ادامه می‌دهد. این بدان معناست که این حسگر اساسا امکان ضبط دو جریان ویدیوی4K  از ناحیه برش خورده و یک ویدیو از نمای کلی را فراهم می‌کند و به شما این اجازه را می‌دهد که پس از اتمام تصویربرداری، کادربندی را تغییر دهید. این قابلیت هم در زوم 2 برابر و هم زوم 4 برابر کار خواهد کرد.

همچنین گفته می‌شود که این ویژگی به طور خودکار سوژه‌ها را ردیابی می‌کند و آ‌ن‌ها را در کادر اصلی به صورت متمرکز نگه می‌دارد، حتی اگر سوژه در اطراف کادر و در هر جهت حرکت ‌کند. این ویژگی حتی اگر سوژه به لنز نزدیک شود، کار خود را ادامه می‌دهد. دوربین در حین انجام تمام این کارها رزولوشن 4K را حفظ می‌کند.

قابلیت E2E AI Remosaic یک روش جدید برای پردازش تصویر است. در حال حاضر، سنسور ISOCELL عکس‌ها را به صورت متوالی، رنگ به رنگ و لایه به لایه پردازش می‌کند. این ویژگی به صورت موازی المان‌های مختلف را روی تصویر اعمال می‌کند: تنظیم رنگ، تنظیم تن، کاهش نویز، وضوح، HDR، پاکسازی، تعادل رنگ سفید و تصحیح سایه لنز همه به طور همزمان انجام می‌شوند. این بهبود، سرعت عکس‌برداری را دو برابر افزایش می‌دهد و منجر به پردازش کوتاه‌تر و کیفیت تصویر بهتر می‌شود.

سامسونگ قابلیت‌های دوربین گلگسی S24 اولترا را با انباشت تصاویر هوش مصنوعی و زوم 4K بهبودیافته نشان می‌دهد. سامسونگ گفته است که همه این ویژگی‌ها «فقط برای اهداف تصویری» هستند، اما ما معتقدیم که آن‌ها نقش پررنگ‌تری را در گوشی جدید سامسونگ ایفا خواهند کرد؛ زیرا تایید شده است که این گوشی از چیپست پرچمدار جدید اسنپدراگون و سنسور 200 مگاپیکسلی برخوردار است. بدون شک، در ادامه جزئیات بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید