اخبار تکنولوژی

سامسونگ از Galaxy Z Flip 5 Retro رونمایی کرد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۰۸ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سامسونگ به تازگی نسخه Retro (قدیمی-مانند) گوشی تاشو Galaxy Z Flip 5 را معرفی کرده است. این اقدام به مناسبت 20 سالگی یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های تاشوی قدیمی سامسونگ به نام Samsung E700 انجام شده است.

سامسونگ سابقه طولانی در تولید گوشی‌های تاشو دارد و مدل E700 یکی از تاثیرگذارترین گوشی‌های تاشو 20 سال پیش این شرکت به‌شمار می‌رود. با معرفی نسخه محدود Galaxy Z Flip 5 Retro، سامسونگ قصد دارد خاطره آن محصول قدیمی را زنده نگه دارد و البته فروش خود را نیز افزایش دهد.

سامسونگ مدل Galaxy Z Flip 5 Retro را با همان ترکیب رنگی آبی و نقره‌ای نمادین مدل E700 عرضه کرده است. این مدل دارای تغییراتی نوستالژیک در رابط کاربری پیکسلی و انیمیشن منظره شهری روی صفحه بیرونی است.

این نسخه ویژه در جعبه‌ای عرضه می‌شود که عکس مدل‌های E700 و Z Flip 5 روی آن چاپ شده است. همچنین شامل قاب محافظ ویژه با طرح‌های متنوع و استیکرهای لوگوی سامسونگ از جمله لوگوی 3 ستاره است. یک کارت کلکسیون E700 با شماره سریال منحصربفرد نیز درون جعبه وجود دارد.

فروش این نسخه محدود از اول نوامبر در کره جنوبی و برخی کشورهای اروپایی آغاز می‌شود. اطلاعات دقیقی از قیمت آن منتشر نشده اما انتظار افزایش چشمگیر قیمت در این نسخه وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید