اخبار تکنولوژی

پتنت جدید سامسونگ، گوشی‌های تاشو شبیه Wingهای ال‌جی را نشان می‌دهد!

پتنت جدید سامسونگ
نویسنده : دانیال نوروزی۰۲ مرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

سامسونگ با خطوط تولید گلکسی زد فولد و زد فلیپ، پیشرو در بازار گوشی‌های تاشو بوده است. اما این شرکت به دستاوردهای خود بسنده نمی‌کند. یک درخواست ثبت اختراع جدید که توسط سازمان جهانی مالکیت معنوی (WIPO) منتشر شده، نشان می‌دهد که سامسونگ ممکن است در حال بررسی یک طراحی تاشوی منحصر‌به‌فرد باشد که عناصر گوشی‌های موجود را با هم ترکیب می‌کند.

طرح‌های این اختراع، تلفنی را نشان می‌دهد که در ابتدا معمولی به نظر می‌رسد. با این حال، دارای یک مکانیزم چرخشی است که در آن صفحه نمایش اصلی می‌تواند ۱۸۰ درجه بچرخد تا یک صفحه نمایش ثانویه در زیر آن نمایان شود. ما این قابلیت چرخش را در ال‌جی وینگ دیده‌ایم که یک صفحه نمایش ثانویه برای چندوظیفگی دارد.

پتنت جدید سامسونگ

اما نکته جالب اینجاست: این اختراع همچنین یک لولا را روی صفحه نمایش اصلی نشان می‌دهد که نشان می‌دهد گوشی می‌تواند حتی از وسط تا شود. هنگامی که این ویژگی‌ها با هم ترکیب می‌شوند، یک گوشی با حالت نمایش استاندارد، حالت نمایش ثانویه چرخشی مانند ال‌جی وینگ و حالت تبلت مانند کاملا باز شده ایجاد می‌شود.

این اختراع همچنین یک ماژول دوربین را در گوشه بالا سمت راست، همراه با درگاه شارژ، میکروفون و بلندگوها در پایین نشان می‌دهد.

روی کاغذ، این یک طراحی گوشی کاملا منحصر‌به‌فرد است که از نظر فنی تجربه سه تاشو را در یک گوشی ارائه می‌دهد. در حالت استاندارد، گوشی جمع‌وجور است. صفحه نمایش ثانویه چرخشی امکان چندوظیفگی مشابه ال‌جی وینگ را فراهم می‌کند. در نهایت، حالت کاملاً باز شده یک تجربه نمایش بزرگ بدون وقفه را فراهم می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید