اخبار تکنولوژی

با قاب‌های سیلیکونی آیفون خداحافظی کنید!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۰ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

طبق شایعه‌ای جدید، اپل قصد دارد به دلایل زیست‌محیطی، کیس‌ها و لوازم جانبی سیلیکونی آیفون را نیز مانند محصولات چرمی خود حذف کند.

به گزارش مک‌رومرز، منبعی آگاه ادعا کرده است که اپل قصد دارد کیس‌های سیلیکونی آیفون، بندهای اسپورت و ایرتگ، و همچنین کیس‌های سولو لوپ و مگ‌سیف را متوقف کند. البته گفته می‌شود این تغییر برخلاف حذف نسبتا سریع لوازم چرمی، به صورت تدریجی و طی چندین سال انجام خواهد شد.

اپل ظاهرا به دنبال کاهش استفاده از مواد غیرقابل بازیافت و آسیب‌رسان به محیط‌زیست در تولیدات خود است و قصد دارد لوازم جانبی سیلیکونی را با مواد پایدارتر جایگزین کند.

با این تصمیم اپل برای حذف تدریجی لوازم جانبی سیلیکونی، انتظار می‌رود دیگر شاهد رنگ‌ها و مدل‌های جدیدی از کیس‌ها و بندهای سیلیکونی آیفون و اپل واچ نباشیم. به گونه‌ای که با معرفی اپل واچ سری ۹، اسپرت بند سیلیکونی دیگر به‌روزرسانی نخواهد شد و اپل صرفاً به فروش موجودی انبار خود ادامه می‌دهد.

انتظار می‌رود اپل به جای این محصولات، از بندها و کیس‌هایی به نام FineWoven استفاده کند که دارای سگک مغناطیسی هستند. این محصولات احتمالاً دارای بافتی پارچه‌ای خواهند بود، اما جزئیات بیشتری درباره‌شان منتشر نشده است.

باید دید در آخر اپل از تولید کدام محصولات خود برای حفظ محیط زیست جلوگیری می‌کند.

نظر شما چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید