اخبار سینما

زمان پخش سریال سایه باز: چند شنبه ها، چه ساعتی و از کدام پلتفرم

زمان پخش سریال سایه باز
نویسنده : سارا محمدی۱۳ مهر ۱۴۰۲
1 دیدگاه

روز به روز به تعداد سریال های جدید شبکه نمایش خانگی افزوده می شود و حتی نام پلتفرم های جدیدی را می شنویم که به شبکه نمایش خانگی اضافه شده اند. یکی از سریال های جدید شبکه نمایش خانگی سریال سایه باز به کارگردانی علی یاور است که قرار است به زودی اکران آن آغاز شود. در ادامه اطلاعاتی از این سریال شامل تعداد قسمت ها، زمان پخش، چندشنبه ها پخش میشود، ساعت پخش، اسامی بازیگران و داستان فیلم آورده شده است. با مگ تک همراه باشید.

اطلاعات پخش سریال سایه باز

سریال سایه باز از تاریخ 19 مهر هر چهارشنبه ساعت 8 شب از پلتفرم آپرا پخش میشود. سریال سایه باز دارای 12 الی 15 قسمت 45 دقیقه ای است و هر هفته یک قسمت جدید از آن منتشر میشود.

کدام بازیگران در سریال سایه باز حضور دارند؟

در سریال سایه باز هم بازیگران قدیمی، هم بازیگران جوان اما نام آشنا و هم بازیگرانی که برای اولین بار است جلوی دوربین می روند در کنار هم حضور دارند:

مهدی هاشمی، سام قریبیان، همایون ارشادی، شکیب شجره، نیما شعبان نژاد، نازلی رجب پور، شقایق فراهانی، محمد نادری، شبنم قلی خانی، شاهد احمدلو و فاطمه گودرزی، افسانه ناصری، اسرافیل علمداری، بابک نوری

و با معرفی ندا فروغ، کامران تهرانی، رسول یعقوبی، روزبه مراتی، سما تاره، طاها موسوی، سعید عزیزی و محسن فمی

داستان سریال سایه باز

برزو شمس یک تاجر و برج ساز مشهور و موفق است، اما ملاقات با یک دوست قدیمی در شب نامگذاری نوه اش زندگی گذشته او را برملا کرده و زندگی اکنون او را دگرگون می کند … هنوز جزئیات بیشتری از داستان سریال سایه باز در اختیار نیست.

سریال سایه باز اولین حضور علی یاور به عنوان کارگردان در شبکه نمایش خانگی است، علی یاور در سریال سایه باز علاوه بر کارگردان نویسندگی و تهیه کنندگی فیلم را نیز برعهده دارد.

نظر شما در مورد سریال های شبکه نمایش خانگی چیست؟ کدام سریال را دنبال می کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

  1. امین گفت:

    انصافاً سریال های نمایش خانگی بسیار جذاب تر و خفن تره
    بین سریال ها زخم کاری و پوست شیر بهترین هستند
    بین روئالیتی شوها هم پدرخوانده و جوکر بهترین هستند
    بین تاک شو صداتو و چیدمانه عالین