اخبار سینما

اسکورسیزی 500 هزار دلار برای پایان فیلم «Aviator» خرج کرد

اسکورسیزی 500 هزار دلار برای پایان فیلم «Aviator» خرج کرد
نویسنده : تحریریه۰۵ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

مارتین اسکورسیزی، کارگردان برنده اسکار، در مصاحبه‌ای با مجله جی‌کیو فاش کرد که استودیو وارنر برادرز قصد داشته فیلم «مأمور مخفی» را به یک مجموعه تبدیل کند، در حالی که وی با این کار مخالف بوده است.

این فیلم با بازی لئوناردو دی‌کاپریو و مت دیمون، داستان دو نفوذی از سازمان‌های رقیب را روایت می‌کند که هر دو در پایان به طرز تکان‌دهنده‌ای کشته می‌شوند.

اسکورسیزی به GQ گفت:

من متوجه شدم که اگر مجبور باشم دوباره به این شکل فیلم بسازم، نمی‌توانم کار کنم. اگر این تنها راهی بود که می‌توانستم فیلم بسازم، باید متوقف می‌شدم. زیرا نتایج راضی کننده نبودند. گاهی اوقات بسیار سخت بود و من از آن جان سالم به در نمی بردم. من مرده بودم و بنابراین تصمیم گرفتم که واقعا تمام شود.

اسکورسیزی می‌گوید استودیو وارنر برادرز می‌خواست یکی از شخصیت‌ها را زنده نگه دارد تا بتواند قسمت‌های بعدی ساخته شود.

وی افزود که نمی‌توانست در این شرایط کار کند و به همین دلیل تصمیم گرفت کار خود را در هالیوود پایان دهد.

اسکورسیزی درباره ساخت چند فیلم قبلی‌اش هم با مشکلات مشابهی از سوی استودیوهای فیلم‌سازی روبرو شده بود. برای مثال وی برای ساخت فیلم «The Aviator» زمانی که به مرحله تدوین رسید به اجبار مبلغ 500 هزار دلار از خودش برای به پایان رساندن فیلم خرج کرد.

مجله GQ در این باره چنین گفت:

برادران وارنر و میرامکس بودجه فیلم را قطع کردند. اسکورسیزی در نهایت آن را با 500 هزار دلار از جیب خود به پایان رساند.

لازم به ذکر است که جدیدترین کارگردانی اسکورسیزی، «قاتلان ماه کامل»، در تاریخ 20 اکتبر از اپل و پارامونت در سینماها اکران می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید