اخبار تکنولوژی

مشخصات سری گلکسی S24 را در پوسترهای رسمی این خانواده ببینید

مشخصات سری گلکسی اس 24 فاش شد
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۵ دی ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سری گلکسی S24 که سه روز دیگر رسما معرفی می‌شود، توجه تمام کاربران را به خود جلب نموده است.

اخیرا شایعات به واقعیت تبدیل شده‌اند و زمان کمی باقی مانده تا سامسونگ از پرچم‌دار جدید خود رونمایی کند. آخرین افشاگر پوستر تبلیغاتی S24 را منتشر کرده و جزئیات را فاش کرده است.

طبق Android Headlines ، سامسونگ احتمالا پشتیبانی 7 ساله برای این گوشی‌ها ارائه خواهد داد. البته هنوز مشخص نیست آیا این موضوع مربوط به سیستم عامل یا وصله‌های امنیتی است.

روز چهارشنبه سامسونگ از خانواده گلکسی اس 24 رونمایی می‌کند و طبق اعلام این غول تکنولوژی، تمامی تمرکز این گوشی‌ها روی هوش مصنوعی خواهد بود.

از نظر طراحی، خانواده گلکسی اس 24 شباهت زیادی به نسل قبلی دارد.

تصاویر تبلیغاتی نشان می‌دهند که سری گلکسی S24 امکان جابه‌جایی و حذف اشیاء موجود در عکس‌ها را فراهم می‌کند. قابلیت حذف اشیاء قبلا در مدل‌های گلکسی وجود داشت اما این بار با ویژگی‌های پیشرفته‌تر، فرآیند ویرایش تصویر برای کاربران غیرحرفه‌ای را آسان‌تر می‌کند.هوش مصنوعی برای کمک به ویرایش‌های دشوار حاضر است تا تجربه را لذت‌بخش‌تر سازد.

آخرین افشاگری نشان می‌دهد که سری گلکسی اس 24 به دوربین‌های 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض، 50 مگاپیکسلی عریض با کیفیت 2 برابر اپتیکال و 10 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم 3 برابر اپتیکال مجهز می‌شود و دوربین 12 مگاپیکسلی جلو نیز برای ثبت تصاویر سلفی وجود دارد.

برای مدل اولترا دوربین‌های 200 مگاپیکسلی عریض با زوم 2 برابری معادل اپتیکال، 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض، 10 مگاپیکسلی با زوم 3 برابر اپتیکال و 50 مگاپیکسلی با زوم 5 برابر اپتیکال = 10 برابر و دوربین 12 مگاپیکسلی سلفی وجود دارند.

نظر شما در مورد مشخصات پرچم‌داران سامسونگ چیست؟ آیا این خانواده می‌توانند رقیب قدرت‌مندی برای آیفون‌های سری 15 اپل باشند؟

دیدگاهتان را بنویسید