اخبار بازی

بازی Slitterhead در ابتدا قرار بود جهان باز باشد

بازی Slitterhead
نویسنده : دانیال نوروزی۳۰ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

با این حال، طبق گفته کارگردان بازی Slitterhead و رئیس استودیو Keiichiro Toyama، بودجه محدود مانع جهان باز کردن این پروژه شد.

کیچیرو تویاما خالق Silent Hill، Siren، Gravity Rush و تیمش در استودیوی بازی‌سازی Bokeh، قرار است در اواخر سال جاری عنوان ترسناک جدیدی را در قالب Slitterhead عرضه کنند، اگرچه حتی یک نگاه گذرا به بازی کافی است تا به شما بگوید که این عنوان شبیه یک تجربه سنتی و کلاسیک به نظر نمی‌رسد، در عوض رویکردی اکشن-ترسناک را اتخاذ می‌کند که حول یک مکانیک منحصربه‌فرد تعویض بدن می‌چرخد. جالب اینجاست که اگر اوضاع کمی متفاوت پیش می‌رفت، Slitterhead می‌توانست یک بازی جهان باز باشد.

همین موضوع توسط تویاما در مصاحبه اخیر با VGC تایید شد، جایی که او اعلام کرد که برنامه اولیه شرکت در مراحل اولیه توسعه Slitterhead، ساخت یک بازی جهان باز بوده است، چیزی که تیم سازنده به دلیل کمبود بودجه، با آن مخالفت کرد. به گفته تویاما، این موضوع در نهایت منجر به اتخاذ ساختار مبتنی بر ماموریت در بازی شد؛ با این حال، در نهایت به نفع بازی عمل کرد. او گفت:

«یک تصمیمی که در اوایل بازی گرفتیم، این بود که در ابتدا می‌خواستیم یک محیط جهان باز برای این بازی داشته باشیم، اما با بودجه ما هم‌خوانی نداشت. این تغییر سیاست به خوبی جواب داد و موجب بهبود ماموریت‌ها و داستان بازی شد».

Slitterhead قرار است در تاریخ 18 آبان (8 نوامبر) برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC منتشر شود.

دیدگاهتان را بنویسید