اخبار بازی

سونی تزریق بودجه برای PS VR2 را متوقف می‌کند

PS VR2
نویسنده : دانیال نوروزی۰۲ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

این شرکت به شدت نسبت به بازار واقعیت مجازی بی‌اهمیت است و گفته می‌شود که تنها دو بازی فرست پارتی برای PS VR2 در دست ساخت قرار دارند.

هدست PS VR2 هنوز به سطح بالایی که سونی انتظارش را داشت نرسیده است. از زمان عرضه در فوریه گذشته، این دستگاه از نظر فروش و توجه عمومی با مشکلات زیادی مواجه بوده است، نه تنها به دلیل قیمت، بلکه به دلیل پشتیبانی ضعیف بازیسازان ترد پارتی و فرست پارتی. به نظر می‌رسد که سونی در حال عقب‌نشینی از فضا و بازار VR است.

طبق گزارش منتشر شده توسط Android Central، این شرکت در میزان سرمایه‌گذاری خود در توسعه بازی‌های PS VR2، تغییراتی کاهشی ایجاد کرده است. ظاهرا در حال حاضر تنها دو بازی فرست پارتی به صورت داخلی برای PS VR2 در حال توسعه هستند. اگر این شرکت واقعا به همان اندازه که این گزارش ادعا می‌کند، سرمایه‌گذاری خود در بازار VR را کاهش داده باشد، می‌توان متوجه تغییر سیاست‌های پلی‌استیشن شد. با این تفاسیر، هدست PS VR2 تنها به مدت یک سال توسط سازندگان مختلف پشتیبانی شد.

البته سونی سعی کرده از راه‌های دیگر این دستگاه را به گزینه‌ای جذاب برای کاربران آینده تبدیل کند. به عنوان مثال، این شرکت در ماه آگوست، یک آداپتور  برای PS VR2 عرضه خواهد کرد که آن را با بازی‌های واقعیت مجازی رایانه‌های شخصی سازگار می‌کند. این آداپتور با قیمت 59.99 دلار به فروش خواهد رسید.

در ماه مارس سال جاری، گزارش شد که سونی تولید PS VR2 به دلیل فروش و حمایت کم مخاطبین، متوقف کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید