اخبار بازی

طبق گزارش‌ها، 250 نفر از بخش کسب‌وکار رسانه‌‌ای سونی اخراج شده‌اند

کسب‌وکار رسانه‌‌ای سونی
نویسنده : دانیال نوروزی۱۲ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

ادعا شده است که شرکت سونی قصد دارد در نهایت تولید رسانه‌های فیزیکی از جمله دیسک‌های Blu-Ray را متوقف کند.

صنعت بازی در این مرحله، بیش از یک سال و نیم در چنگال ویرانگر اخراج‌های بی‌پایان گرفتار شده است، اما سایر صنایع فناوری نیز تاثیرات مشابهی را احساس کرده‌اند. به عنوان مثال، طبق گزارش‌ها، بخش دیگری از سونی با اخراج گسترده کارکنان مواجه شده است.

همانطور که Mainichi گزارش داد، بخش رسانه‌های قابل ضبط سونی که مسئولیت ساخت و توسعه همه رسانه‌های فیزیکی این شرکت را بر عهده دارد، با اخراج و حدود 250 کارمند تحت تاثیر قرار گرفته است. طبق این گزارش، اخراج‌ها بخشی از یک طرح بزرگ‌تر برای کاهش تمرکز در فضای رسانه فیزیکی است. طبق شایعات شنیده شده، این شرکت قصد دارد در نهایت تولید رسانه‌های فیزیکی (از جمله دیسک‌های Blu-Ray) را به طور کامل متوقف کند. جدول زمانی این طرح دقیقا مشخص نیست.

البته صنعت بازی به طور قطع در جهت آینده‌ای تمام دیجیتالی حرکت کرده است و با وجود اینکه رسانه‌های فیزیکی هنوز بخش قابل توجهی از بازار را در اختیار دارند، محبوبیت آن به سرعت در حال کاهش است.

این موضوع البته در خارج از صنعت بازی نیز برقرار است، همه این‌ها به این معناست که تغییر مسیر سونی به سمت سیاست‌های تمام دیجیتال، تعجب‌آور نیست، کاری که چندین شرکت دیگر از جمله مایکروسافت انجام داده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید