اخبار سینما

تاریخ اکران انیمیشن مرد عنکبوتی به درون دنیای عنکبوتی 3

تاریخ اکران مرد عنکبوتی به درون دنیای عنکبوتی 3
نویسنده : سارا محمدی۲۵ مرداد ۱۴۰۲
7 دیدگاه

بعد از اینکه تاریخ اکران مرد عنکبوتی به درون دنیای عنکبوتی 3 (Spider Verse 3) به دلایل نامعلومی به تعویق افتاد طرفداران بیصبرانه منتظر خبر جدیدی از زمان انتشار انیمیشن مرد عنکبوتی به درون دنیای عنکبوتی 3 هستند. گرچه تا این لحظه زمان دقیقی برای آن اعلام نشده اما فیل لرد و کریستوفر میلر، نویسندگان/تهیه کنندگان به طرفداران اطمینان دادند که در حال کار کردن بر روی فیلم هستند و این فیلم قطعا منتشر خواهد شد.

تاریخ انتشار Spider Verse 3

Spider Man: Across the Spider Verse در سالی که بسیاری از فیلم‌ های دیگر شکست خوردند، یک موفقیت واقعی بود. از زمان اکران فیلم در ماه ژوئن، طرفداران منتظرند تا ادامه داستان را ببینند. قسمت سوم انیمیشن مرد عنکبوتی به درون دنیای عنکبوتی در ابتدا برای اکران در 29 مارس 2024 برنامه ریزی شده بود اما فیلم به دلایلی برای مدت نامحدودی به تعویق افتاده و از تقویم اکران سونی حذف شد. فیل لرد و کریستوفر میلر در پاسخ به این سوال که انیمیشن مرد عنکبوتی به درون دنیای عنکبوتی 3 بلاخره کی پخش میشود گفتند:

“گرچه زمان انتظار کمی طولانی شده اما ارزش صبر کردن را دارد. ما سعی می کنیم رضایت بخش ترین نتیجه را بگیریم و آن را به مکان هایی ببریم که قبلاً نرفته اید.”

خبر بد در مورد تاریخ اکران انیمیشن مرد عنکبوتی به درون دنیای عنکبوتی 3:

با ادامه اعتصابات نویسندگان، اکثر تولیدات هالیوود تعطیل شده اند و از آنجایی که Spider Verse 3 از صداپیشگان A-list استفاده می کند تا زمانی که اعتصابات به پایان نرسد، ضبط فیلم انجام نمی شود. علاوه بر این، هیچ یک از بازیگران فیلم هنوز نقش خود را آغاز نکرده اند.

طرفداران ممکن است به تاریخ احتمالی انتشار Spider-Verse 3 در سال 2025 یا حتی دورتر فکر کنند. این ممکن است برای برخی ناخوشایند به نظر برسد، اما بینندگان احتمالاً می توانند مطمئن باشند که نتیجه نهایی بهترین چیزی است که ممکن است باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. Bad bunny گفت:

    همین هفته پیش دیدم خیلی خوب بود👍🏻💗

  2. Mr.joker گفت:

    خیلی عالی بود این قسمتش،واقعا سخته منتظر بمونم تا قسمت بعدش بیاد

  3. قادر گفت:

    فیلم خیلی خوبیه ولی اگر زود تر یابد خوب میشه

  4. م گفت:

    خیلی بده خدا کنه زود تر پخش شه

  5. سارا گفت:

    مشخص که چند سال مخاین تولش بدین

    1. سارا گفت:

      ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ منتشر میشه

    2. فاطمه گفت:

      ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ منتشر میشه