اخبار بازی

بازی Splitgate 2 در رویداد گیمزکام قابل تجربه خواهد بود

بازی Splitgate 2
نویسنده : دانیال نوروزی۰۱ مرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازی تیراندازی اول شخص و چند نفره Splitgate 2 که اخیرا معرفی شده است، سال آینده برای پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

استودیو 1047 Games رسما از بازی Splitgate 2 رونمایی کرد و اگرچه یک تریلر معرفی سینماتیک تمام چیزی است که تاکنون از بازی دیده‌ایم، اما شرایط به زودی تغییر خواهد کرد و این استودیو برنامه‌های خود را برای گیمزکام اعلام کرده است؛ رویدادی که از سال‌ها قبل در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود.

در رسانه ایکس‌باکس وایر، هیلاری گلدشتاین، رئیس بخش بازاریابی استودیو 1047 Games، تایید کرده است که Splitgate 2 در رویداد گیمزکام قابل بازی خواهد بود. اینکه آیا می‌توانیم تریلر گیم‌پلی بازی را در این رویداد مشاهده کنیم، هنوز مشخص نیست، اما احتمالا این اتفاق رخ خواهد داد. گلدشتاین در ایکس‌باکس وایر نوشت:

«به زودی خودتان قضاوت خواهید کرد، زیرا Splitgate 2 در Gamescom 2024 قابل بازی خواهد بود. در حال حاضر، من نمی‌توانم چیزهای زیادی را فاش کنم، اما می‌توانم به شما بگویم که تیم ما روی بهبود Splitgate 2 تمرکز کرده است. ما تجربه‌ای می‌خواستیم که چالش‌برانگیز باشد، اما در عین حال قابل دسترس باشد و بتوانید در آن انتخاب‌های معناداری داشته باشید. صد البته که ما می‌خواستیم بازی شگفت‌انگیز به نظر برسد».

گلدشتاین می‌گوید که اگرچه تریلر رونمایی از بازی بخش‌هایی از گیم‌پلی را نمایش نمی‌دهد، اما دقیقا نشان‌دهنده چیزهایی است که بازیکنان در بازی پیدا می‌کنند، از نقشه‌ها گرفته تا سلاح‌ها و موارد دیگر:

«بله، آن‌ها نقشه‌های واقعی بازی هستند. بله، این‌ها سلاح‌های واقعی Splitgate 2 هستند و شما دقیقا از همین مسیرها عبور خواهید کرد».

Splitgate 2 در سال 2025 برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC عرضه می‌شود. استودیو 1047 Games بازی را به ‌عنوان یک محصول کاملا AAA معرفی می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید