اخبار سینما

اسم همه شخصیت های کارتون باب اسفنجی؛ با عکس و مشخصات

اسم تمام شخصیت های کارتون باب اسفنجی
نویسنده : سارا محمدی۱۷ مرداد ۱۴۰۲
1 دیدگاه

باب اسفنجی برای اولین بار توسط Nickelodeon در سال 1999 معرفی شد. این مجموعه نمایشی در بخش های 30 دقیقه ای با دو قسمت در هر پخش اجرا می شد و بلافاصله به دلیل محتوا و مفهوم منحصر به فرد در میان کارتون های دیگر برجسته شد. شخصیت اصلی یک اسفنج دریایی مربع شکل است که در یک آناناس زیر دریا زندگی می کند و به عنوان یک سرآشپز در رستوران مشغول به کار است.

با وجود این که کارتون دیگر تولید نمی شود، کالاهای باب اسفنجی شلوار مکعبی در سراسر اینترنت و در فروشگاه های به چشم می خورند. آهنگی که برای کارتون باب اسفنجی پخش می شد نیز یکی از محبوب ترین گزینه ها در تیک تاک و ریلز اینستاگرام است. در واقع، اگر عبارت «اسفنج دریایی» را گوگل کنید، چهارمین تصویری که ظاهر می شود خود باب اسفنجی شلوار مکعبی است.

در مجموع، کارتون باب اسفنجی 13 فصل تولید شد و 3 فیلم بلند نیز از آن ساخته شد. در این حجم کاری عظیم، سازندگان شخصیت های دوست داشتنی و به یادماندنی زیادی را معرفی کردند.

این مقاله اسم همه شخصیت های کارتون باب اسفنجی به انگلیسی و فارسی به همراه معرفی مشخصات آن ها است. این شخصیت ها چه کسانی هستند، چرا اهمیت دارند و چرا در دنیای باب اسفنجی و در کل بیکینی باتم مهم هستند.

یکی از چیزهایی که در مورد کارتون باب اسفنجی دوست دارم این است که بیشتر شخصیت ها بر اساس موجودات واقعی دریایی (و خشکی) طراحی شده اند. (بیشتر به این دلیل می گویم که ما موجودات افسانه ای داریم مانند نرم تنان برفی نفرت انگیز که اینجا و آنجا ظاهر می شود.)

و با توجه به یک اقیانوس و سیاره کامل برای انتخاب موجودات شگفت انگیز، سرگرم کننده و حتی کسل کننده، نمایش و شخصیت ها رنگارنگ باقی می مانند.

پس بیایید ابتدا در مورد شخصیت های اصلی کارتون باب اسفنجی صحبت کنیم. سپس، شخصیت های فرعی – اصلی را نیز بررسی خواهیم کرد زیرا لازم است در مورد آن ها بدانید. در نهایت، من چند شخصیت فرعی انیمیشن باب اسفنجی را نیز معرفی می کنم که خوب است در مورد آنها نیز بدانید. خوب، بیایید شروع کنیم!

نام شخصیت های اصلی کارتون باب اسفنجی

باب اسفنجی شلوار مکعبی (SpongeBob Squarepants)

اسم شخصیت های کارتون باب اسفنجی: باب اسفنجی شلوار مکعبی

باب اسفنجی شلوار مکعبی، باب اسفنجی افسانه ای. همانطور که قبلا گفتیم، باب اسفنجی یک اسفنج دریایی به شکل اسفنج است که از آن برای تمیز کردن ظروف استفاده می کنیم.

شلوارهای او در واقع به شکل مربع هستند و هر روز شلوارکی به رنگ خاکی با کمربند مشکی، جوراب بلند، کفش های مشکی براق، دکمه های سفید با کراوات قرمز می پوشد. وقتی کار می کند یونیفرم خود را می پوشد که یک کلاه ملوانی با لنگر آبی است.

همانطور که در موسیقی متن کارتون آمده است، باب اسفنجی در واقع در یک آناناس در زیر دریا زندگی می کند. او خارج از شهر بیکینی باتم در کنار اختاپوس و پاتریک زندگی می کند. این کارتون ماجراهای مختلف زندگی باب اسفنجی را به تصویر می کشد، اما قلب داستان و قلب باب اسفنجی به محل کار او یعنی Krusty Krab تعلق دارد.

Krusty Krab یک رستوران در بیکینی باتم متعلق به آقای کرابز است، که در آن باب اسفنجی به عنوان بهترین آشپز اصلی حتی در کل شهر کار می کند. باب اسفنجی شغل خود را دوست دارد و آقای کرابز تعهد کاری او را تحسین می کند.

بهترین دوست باب اسفنجی در کل دنیا همسایه او، پاتریک است. باب اسفنجی یک حلزون خانگی به نام گری دارد که بسیار باهوش است و اغلب هوش او بر باب اسفنجی و بسیاری دیگر از شخصیت های کارتون برتری دارد.

پاتریک (Patrick Star)

اسم شخصیت های کارتون باب اسفنجی: پاتریک

پاتریک بهترین دوست باب اسفنجی است. او یک ستاره دریایی است و بنابر حقایق مربوط به ستارگان دریایی یک عروسک کامل است. (ستاره های دریایی مغز ندارند). پاتریک صورتی رنگ در زیر یک صخره، دو خانه دورتر از باب اسفنجی زندگی می کند. پاتریک همیشه همان شلوارک سبز رنگ با گل های بنفش را به تن می کند.

او کار نمی کند، عاشق گرفتن عروس دریایی با باب اسفنجی است و معمولا از هر کاری که باب اسفنجی در روزهای تعطیل انجام می دهد، لذت می برد.

اختاپوس (Squidward Tentacles)

اسم شخصیت های کارتون باب اسفنجی: اختاپوس

اختاپوس یک موجود دریایی خوش شانس است (یا شاید هم نه چندان خوش شانی، بستگی دارد که چه احساسی نسبت به باب اسفنجی و پاتریک دارید) که بین باب اسفنجی و پاتریک زندگی می کند. خانه اختاپوس یک سر به شکل جزیره ای در اقیانوس آرام است. خانه او به اندازه خود شخصیت سرد و بی روح است.

او یک اختاپوس منزوی است که خیلی زود عصبانی می شود و ترجیح می دهد تنها باشد. او عاشق نواختن کلارینت است، اما در نواختن آن چندان مهارتی ندارد (در واقع بسیار وحشتناک می نوازد). همچنین، رقص (در این نیز ضعیف است) همراه با مجسمه سازی (در این کار خیلی خوب نیست) و نقاشی انجام می دهد.

او همیشه یک پیراهن یقه دار به رنگ خرمایی به تن دارد، شلوار نمی پوشد و برخلاف باب اسفنجی، معمولا اخمالو است. ازقضا، اختاپوس در بخش خدمات مشتریان همراه با باب اسفنجی در رستوران Krusty Krab کار می کند. او صندوق را اداره می کند، سفارش ها را می گیرد و گاهی اوقات غذا را تحویل می دهد.

اختاپوس یک کارمند بی علاقه است که بر خلاف باب اسفنجی، فقط برای دریافت حقوق در آنجا حضور دارد. او از یک روز کاری خوب لذت نمی برد و فقط می خواهد در خانه باشد تا کلارینت خود را تمرین کند.

خطوط داستانی اختاپوس معمولاً به یکی از این دو حالت ختم می‌شود: یا باب اسفنجی قلب سرد اختاپوس را آب می‌کند و او را به انجام اعمال محبت آمیز تحریک می‌کند یا او به دلیل اخلاق بد مقداری کارما دریافت می کند.

با این وجود، دشمن واقعی اختاپوس، باب اسفنجی نیست، بلکه اسکویلیام است. اسکویلیام در بین شخصیت های فرعی-اصلی معرفی می شود، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد او به پایین صفحه بروید.

سندی (Sandy Cheeks)

اسم شخصیت های کارتون باب اسفنجی: سندی چیکس

سندی یکی از شخصیت هایی است که انتظار نمی رود در بیکینی باتم باشد زیرا در واقع یک سنجاب است. سندی یک دانشمند بسیار باهوش و نوآور است. او یک گنبد درختی در بیرون بیکینی باتم برای خود ساخته است و در آنجا می تواند بدون نیاز به اکسیژن و آزادانه زندگی کند. وقتی در گنبد درختی است، یک تاپ بیکینی بنفش بدون بند با دامن بنفش می پوشد.

در بیرون گنبد درختی، سندی یک لباس فضایی می پوشد و کلاهی با یک گل صورتی رنگ روی آن به او امکان نفس کشیدن می دهد. در این لباس یک سوراخ تعبیه شده است تا دمش بیرون بیاید.

سندی همچنین استاد کاراته است و او و باب اسفنجی اغلب با هم مبارزه می کنند. سندی در کاراته بهتر است. او یک ورزشکار ماهر و باهوش ترین موجود در بیکینی باتم است.

آقای کرابز (Mr. Krabs)

اسم شخصیت های کارتون باب اسفنجی: آقای کرابز

آقای کرابز و یوجین کرابز مالک و اپراتور Krusty Krab است. او همچنین خسیس ترین موجود در بیکینی باتم است و هر کاری را برای پس انداز یک پنی انجام می دهد.

این اغلب موجب ماجراجویی هایی برای باب اسفنجی و اختاپوس می شود. به عنوان مثال، آقای کرابز اصرار می کند که Krusty Krab 24 ساعته باز باشد اما کارمندان جدیدی را استخدام نمی کند. همین امر موجب می شود تا باب اسفنجی و اختاپوس در رستوران زندگی کنند و هرگز زمانی برای استراحت نداشته باشند. آن هم تنها برای چند پنی بیشتر!

آقای کرابز همچنی مخترع اصلی Krabby Patty است، همان چیزی که این رستوران را در میان شهروندان Bikini Bottom بسیار محبوب و سودآور کرده است.

پلانکتون (Plankton)

اسم شخصیت های کارتون باب اسفنجی: پلانکتون

پلانکتون با نام کامل شلدون جی پلانکتون، شرور رسمی بیکینی باتم است. پلانکتون مالک چام باکت است، درست آن طرف خیابان Krusty Krab. من آن را رقیب Krusty Krab می ‌دانم، اما چام باکت هیچ مشتری ندارد.

به همین دلیل، پلانکتون همیشه در تلاش است تا فرمول مخفی Krabby Patty را بدزدد تا بتواند آقای کرابز را نابود کند و موفقیت مالی و تجاری او را تجربه کند.

گری (Gary)

اسم شخصیت های کارتون باب اسفنجی: گری

گری حلزون خانگی باب اسفنجی است. او را می توان با یک گربه مقایسه کرد و حتی برای برقراری ارتباط از صدای میو مانند گربه استفاده می کند. گری باهوش تر و فهیم تر از باب اسفنجی است و کارهای زیادی را قبل از این که او متوجه شود انجام می دهد. او به تنهایی ماجراجویی های بسیاری دارد و یکی از شخصیت های مورد علاقه من است.

شخصیت های فرعی-اصلی کارتون باب اسفنجی

پچی دزد دریایی (Patchy the Pirate)

اسم شخصیت های کارتون باب اسفنجی: پچی دزد دریایی

پچی دزد دریایی شخصیتی است که تقریبا در بیشتر قسمت ها حضور دارد. او رئیس باشگاه هواداران باب اسفنجی است و اغلب قسمت های ویژه را معرفی می کند. او با سایر شخصیت ها متفاوت است زیرا به صورت لایو اکشن به تصویر کشیده شده است. او یک طوطی خانگی به نام پاتی دارد. پاتی یک طوطی باهوش است و رابطه آن ها شبیه به رابطه باب اسفنجی و گری است.

مرد دریا و پسر صدفی (Mermaid Man and Barnacle Boy)

اسم شخصیت های کارتون باب اسفنجی: مرد دریا و پسر صدفی

مرد دریا و پسر صدفی اغلب می آیند و می روند. آنها بازنشسته و قهرمانان اکشن بسیار قدیمی و سابق در بیکینی باتم هستند. آنها برنامه ای داشتند که ماجراهای آنها را شرح می داد، به همین دلیل است که باب اسفنجی طرفدار پر و پا قرص آن هاست.

اما زمانی که باب اسفنجی را ملاقات می کنند، مدت زیادی است که بازنشسته شده اند. آنها همچنان یونیفرم خود را می پوند و مرد دریا لباس خود را با دمپایی های صورتی رنگ ست می کند.

مرد دریا یک تاپ نارنجی با یک سوتین صدفی بنفش روی آن، لباس زیر مشکی فلس ‌دار و ساق ‌های سبز رنگ که با دستکش سبز او مطابقت دارند می ‌پوشد. او موهای سفید روشنی دارد و یک ستاره دریایی بنفش روی بینی او را می پوشاند.

پسر صدفی باله‌ های سبز رنگی می پوشد که با دستکش ‌هایش همخوانی دارند، او فقط زیر شلواری مشکی براق و یک تاپ آستین بلند قرمز و یک روسری آبی روشن بر تن می کند. او همچنین عینک ضخیم و یک کلاه ملوانی کوچک دارد. او بینی بزرگ و آویزان دارد و هم عاشق مرد دریا است و هم از دست او عصبانی می شود

مرد دریا تقریباً به طور کامل عقل خود را از دست داده است و بسیار فراموشکار است. پسر صدفی کمی هوشیارتر است، اما او بسیار بداخلاق است. هیچ کدام نمی خواهند دیگری را اذیت کنند، اما وقتی با باب اسفنجی برخورد می کنند این اتفاق زیاد رخ می دهد!

پرل کرابز (Pearl Krabs)

اسم شخصیت های کارتون باب اسفنجی: پرل کرابز

پرل کرابز دختر آقای کرابز است. او یک نهنگ گوژپشت نوجوان است که همیشه یک لباس صورتی رنگ با پاپیونی به همراه رنگ می پوشد. پرل کمی بی مزه است و دوست دارد به محبوبیت برسد.

همه این ها بدان معنی است که اغلب با پدرش مخالفت می کند زیرا پدرش هیچ علاقه ای به پول خرج کردن به خصوص بر چیزهای مد روز که نوجوانان دوست دارند، ندارد. پرل همچنین در زمینه های احساسی خوب رفتار می کند،‌اما کمی نابالغ است که از سن و سال او ناشی می شود.

خانم پاف (Mrs. Puff)

اسم شخصیت های کارتون باب اسفنجی: خانم پاف

خانم پاف دشمن باب اسفنجی نیست، اما باب اسفنجی دشمن خانم پاف است. خانم پاپی پاف یک ماهی بادکنکی است که وقتی استرس، عصبانیت یا ترس دارد، منبسط می شود.

او مربی قایق سواری بیکینی باتم است و راندن قایق چیزی نیست که باب اسفنجی در آن خوب باشد. بنابراین باب اسفنجی همیشه در کلاس ‌های خانم پاف ثبت نام می کند. خانم پاف باید خوش بینی باب اسفنجی را تحمل کند و هر بار که باب اسفنجی پشت فرمان سوار قایق می ‌شود، جان خود را به خاطر او به خطر اندازد.

خانم پاف یک تاپ آبی با دامن قرمز می پوشد. او همیشه یک کلاه آبی کوچک نیز بر سر دارد. او قلب مهربانی دارد و واقعاً فقط می خواهد که باب اسفنجی به یک راننده مسئول تبدیل شود تا بتواند با خیال راحت او را رها کند.

لری (Larry)

اسم شخصیت های باب اسفنجی: لری

لری یک خرچنگ نجات غریق است. بله، درست است. یک ساحل به نام گو لاگون وجود دارد و لری به نوعی پادشاه آن ساحل است. لری معمولاً مقداری روی اکسید روی بینی خود دارد تا از آفتاب سوختگی او جلوگیری کند و معمولاً یک لباس شنا آبی یا گلدار می پوشد.

لری خیلی باهوش نیست، اما قلب مهربانی دارد و دوست باب اسفنجی است و در کل یک مرد محبوب است. لری همچنین عضلانی است و وقتی در گو لاگون مشغول نجات نیست، وزنه می ‌زند یا والیبال بازی می ‌کند.

داچمن پرنده (The Flying Dutchman)

اسم شخصیت های کارتون باب اسفنجی: داچمن پرنده

داچمن پرنده یک روح افسانه ای از داچمن پرنده است. او یک کاپیتان به دام افتاده در اقیانوس است که توسط شیطان نفرین شده است تا ابد دریانوردی کند. داچمن پرنده در کارتون باب اسفنجی به مراتب بامزه تر است، اگرچه سعی می کند بسیار جذاب باشد. او یک روح سبز رنگ درخشان است که در کشتی ارواح سبز خود شناور است و سعی می کند موجودات دریایی اطراف خود را بترساند.

او هر از چندگاهی در بیکینی باتم ظاهر می شود و قسمتی که باب اسفنجی و پاتریک را به عنوان یک جفت می گیرد، یکی از قسمت های مورد علاقه من است (Shanghaied، فصل 2، قسمت 13).

پرچ پرکینز (Perch Perkins)

اسم شخصیت های کارتون باب اسفنجی: پرچ پرکینز

پرچ پرکینز یک گوینده اخبار در بیکینی باتم است و اگرچه هرگز خط داستانی خاص خود را ندارد، اما در قسمت های زیادی ظاهر می شود. به همین دلیل، در فهرست شخصیت های فرعی-اصلی او را معرفی می کنیم.

او هیچ سابقه ای ندارد، بلکه تنها یک گوینده اخبار مسخره است. پرچ گزارشگر روی زمین بیکینی باتم است و یک ماهی واقعی است که نامش ذکر نشده است. اغلب خود را با عنوان گوینده اخبار معرفی می کند.

اسکویلیام (Squillium Fancypants)

اسم شخصیت های کارتون باب اسفنجی: اسکویلیام

اسکویلیام دشمن اختاپوس هشت پا است. او یک اختاپوس و هنرمند دیگر است. برخلاف اختاپوس هشت پا، او از نظر مالی بسیار موفق است. اسکویلیام در هر جایی که اختاپوس شکست خورده موفق بوده است. او یک ابروی ضخیم مشکی دارد و همیشه یک ژاکت سیگاری قرمز به تن دارد، به نوعی شبیه لباس حمام معروف هیو هفنر.

اسکویلیام مهربان نیست. او دائماً با اختاپوس مخالفت می کند. دوستانش همگی تصنعی هستند و فقط به خاطر پول و جثه دور او می چرخند.

طنز این رویارویی بین اسکویلیام  و اختاپوس در  این است که اختاپوس بسیار ثروتمندتر از اسکویلیام است، زیرا دوستانی مانند باب اسفنجی دارد که برای او هر کاری می کنند.

کارن (Karen)

اسم شخصیت های کارتون باب اسفنجی: کارن

کارن کامپیوتر، یک هوش مصنوعی است که هم فوق ‌العاده پیشرفته است (او وظیفه ‌شناسی خاص خودش را دارد) و هم کمی ابتدایی است (شبیه یک تلویزیون صفحه تخت بالای یک پایه چرخدار به نظر می رسد). با این حال، او می تواند به تنهایی حرکت کند و گاهی اوقات دست دارد.

او خودش برنامه ریزی می کند و حتی توانایی داشتن احساسات زیادی را دارد. کارن مخلوق پلانکتون است و او همچنین همسر اوست. در حالی که او به پلانکتون کمک می کند، او همچنین فکر می کند که او یک دلقک است و هر زمان که پلانکتون در یک قسمت نقش داشته باشد برای کمدی بیشتر وارد صحنه می شود.

معرفی شخصیت های فرعی انیمیشن باب اسفنجی

مارگارت و هارولد شلوار مکعبی (Margaret and Harold Squarepants)

اسم شخصیت های کارتون باب اسفنجی: مارگارت و هارولد شلوار مکعبی

والدین باب اسفنجی، مارگارت و هارولد شلوار مکعبی هستند. برخلاف پسرش، مارگارت شلوار مکعبی ندارد اما هارولد شلوار مکعبی است. مارگارت سر بزرگ دایره ای شکلی دارد و سر هارولد بیشتر بیضی شکل است. آن ها هر دو دلنشین و شیرین هستند و باب اسفنجی را می پرستند و به تمام دستاوردهای او افتخار می کنند.

مادربزرگ باب اسفنجی (SpongeBob’s Grandmother)

اسم شخصیت های انیمیشن باب اسفنجی: مادربزرگ باب اسفنجی

مادربزرگ باب اسفنجی، مادربزرگ پدری اوست و به اندازه پدر و مادر باب اسفنجی نقش دارد. او یک بیوه است و هم سخت است و هم شیرین. باب اسفنجی مشتاق شیرینی ‌هایش است و تا فصل هشتم در طول فصل ‌ها چند بار حضور دارد.

عمو کاپیتان آبی (Uncle Captain Blue)

اسم شخصیت های کارتون باب اسفنجی: عمو کاپیتان آبی

عمو کاپیتان آبی، عموی باب اسفنجی (duh)، برادر هارولد و پسر مادربزرگ پدری باب اسفنجی است. او کمی سرخوش است و یک کاپیتان بازنشسته پلیس است. او اکنون در همسایگی بلک جک زندگی می کند.

بلک جک (BlackJack)

اسم شخصیت های کارتون باب اسفنجی: بلک جک

بلک جک پسر عموی باب اسفنجی است که برای اولین بار در فصل پنجم ظاهر می شود. او گاهی اوقات خشن است و پس از خروج از زندان دوباره با باب اسفنجی ارتباط برقرار می کند.

او یک قلدر دوران کودکی برای باب اسفنجی بود، اما پس از آزاد شدن به دلیل جرم خود یعنی زباله ‌ریزی، کارهای مجرمانه اش را کنار گذاشت و همچنین هرگز از نظر جسمی رشد نکرد.

استنلی (Stanley)

اسم شخصیت های کارتون باب اسفنجی: استنلی

استنلی یکی دیگر از عموزاده های باب اسفنجی است که وقتی استنلی در تلاش است مسیر زندگی خود را پیدا کند، باب اسفنجی به او کمک می کند. او شبیه یک نسخه بلندتر از باب اسفنجی با موهای پرپشت و مشکی به نظر می رسد.

بابل بیس (Bubble Bass)

اسم شخصیت های کارتون باب اسفنجی: بابل بیس

بابل بیس به نوعی شهروند بدجنس، منفور و عموماً ناخوشایند بیکینی باتم به حساب می آید. او بیشتر به خاطر مخفی کردن خیارشور از Krabby Patty زیر زبانش، باعث می ‌شود باب اسفنجی توانایی ‌های خود را به ‌عنوان یک آشپز زیر سوال ببرد و او را در افسردگی عمیق فرو می برد.

گزارشگر ماهی واقعی بی نام (The Unnamed Realistic Fish Reporter)

اسم شخصیت های کارتون باب اسفنجی: گزارشگر ماهی واقعی بی نام

این شخصیت اغلب با معرفی تیترهای خبری تلویزیون نشان داده می شود. او یک کارتون نیست، او عکسی است با دهانی که باز و بسته می شود. او صدایی عمیق و دراماتیک دارد و برای گزارش کامل به پرچ پرکینز که در واقع روی زمین است، می رود.

پادشاه نپتون (King Neptune)

اسم شخصیت های کارتون باب اسفنجی: پادشاه نپتون

پادشاه نپتون برای اولین بار در فصل اول باب اسفنجی شلوار مکعبی ظاهر می شود اما او در طول سیزده فصل همچنان حضور دارد و ظاهر فیزیکیش تغییر می کند. او از یک جور پادشاه دمدمی مزاج و احمق به پادشاهی خوش فرم تر و ترسناک تبدیل می شود. او همچنین یک موجود دریایی واقعی نیست، او یک مرد دریایی است.

شاهدخت میندی (Princess Mindy)

نام شخصیت های کارتون باب اسفنجی: شاهدخت میندی

دختر نپتون، شاهدخت میندی است که در نهایت در این کارتون ظاهر می شود و با باب اسفنجی دوست می شود. او یک پری دریایی است و برای اولین بار در فیلم باب اسفنجی شلوار مکعبی به تماشاگران معرفی می شود.

من ری (Man Ray)

اسم شخصیت های کارتون باب اسفنجی: من ری

من می دشمن قدیمی مرد دریا و پسر صدفی است. او به نوعی شرور بی نظم داستان است، اگرچه از پلانکتون شایستگی بیشتری دارد.

سوالات متداول در مورد شخصیت های کارتون باب اسفنجی

آیا صداپیشگان باب اسفنجی خردسال هستند؟

خیر

آیا باید از ابتدا باب اسفنجی را تماشا کنید تا بفهمید همه شخصیت ها از کجا می آیند؟

نه، اما تماشای آن جالب است!

چگونه سندی به عنوان یک سنجاب زیر آب حضور دارد؟

سندی یک گنبد درختی دارد که در آن اکسیژن وجود دارد، حتی یک درخت غول پیکر که در آنجا کاشته است! او همچنین یک لباس ویژه برای زمانی که از گنبد درختی خارج می شود، دارد.

آیا همه شخصیت های انیمیشن باب اسفنجی، موجودات واقعی دریایی هستند؟

نه، سندی یک سنجاب است و دیگران موجودات افسانه ای هستند، مثل پادشاه نپتون و دخترش شاهدخت میندی که یک مرد دریایی و پری دریایی هستند.

کلام آخر در مورد شخصیت های کارتون باب اسفنجی

امیدواریم آشنایی با فهرست اسامی شخصیت های اصلی و فرعی انیمیسشن باب اسفنجی برای شما جذاب بوده باشد. با تماشای 13 فصل و 3 فیلم از کارتون باب اسفنجی، موجودات دوست داشتنی زیادی خنده به لبان شما می آورند. به من اعتماد کنید!

سازندگان کارتون باب اسفنجی توانایی واقعا فوق العاده ای در ایجاد طنز فیزیکی خلاقانه، بازی با کلمات و حتی صداهای عجیب و غریب دارند. علاوه بر این، باعث دلگرمی تماشاگران می شوند. همه این موقعیت های خنده دار و بامزه با لحظاتی از صمیمیت و مهربانی به تعادل می رسند.

در نهایت، معصومیت کودکانه باب اسفنجی و خوش بینی مداوم او قلب هر کسی، حتی اختاپوس هشت پا را نیز آب می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

  1. نا شناس گفت:

    خیلی باحال بود مخصوصا خانواده باب اسفنجی😅😂😂😂😂😂😂