اخبار سینما

باب اسفنجی برای فصل 15 تمدید شد

باب اسفنجی برای فصل 15 تمدید شد
نویسنده : سارا محمدی۰۹ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

انیمیشن جذاب و دوست داشتنی باب اسفنجی شلوار مکعبی برای فصل پانزدهم در شبکه نیکلودئون (Nickelodeon) تمدید شد. فصل 15 انیمیشن باب اسفنجی دارای 26 قسمت است و مجموع قسمت های این انیمیشن را به 345 قسمت می رساند. اولین قسمت باب اسفنجی در سال 1399 منتشر شد. خبر ساخت فصل 15 باب اسفنجی پیش از پخش فصل 14 که قرار است در ماه نوامبر عرضه شود منتشر شده است.

صداپیشگان شخصیت های باب اسفنجی شامل تام کنی (باب اسفنجی شلوار مربعی)، بیل فاگرباک (پاتریک استار)، راجر بامپس (اسکایدوارد)، کلنسی براون (آقای کرابز)، کارولین لارنس (ساندی چیکس) و آقای لارنس (پلانکتون) هستند.

انیمیشن باب اسفنجی در 21 سالی که پخش شده است پربیننده ترین انیمیشن سریالی و یکی از پرفروش‌ ترین های پارامونت است. استیون هیلنبرگ خالق باب اسفنجی در سال 2018 درگذشت.

فصل 13 باب اسفنجی به تازگی تمام شده و زمان زیادی به پخش فصل 14 نمانده است. با پایان یافتن اعتصابات انجمن نویسندگان، رمزی نایتو، رئیس بخش انیمیشن کمپانی پارامونت و نیکلودئون ساخت فصل 15 را تایید کرد و گفت این فصل در سال 2024 پخش میشود و با جشن 25 سالگی این انیمیشن مصادف می باشد. همچنین فصل 14 باب اسفنجی در تاریخ 11 آبان 1402 پخش میشود.

دیدگاهتان را بنویسید