اخبار سینما

تصویر جدید فیلم بچه های جاسوس: آرماگدون منتشر شد

تصویر جدید بچه های جاسوس آرماگدون
نویسنده : سارا محمدی۰۸ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بچه های جاسوس: آرماگدون (Spy Kids: Armageddon) رابرت رودریگز و نویسندگی او و پسرش قرار است طرفدراران خود را با ترکیبی از ابزارهای خلاقانه، اکشن و طرح‌ های داستانی هیجان‌انگیز، طرفداران این مجموعه را خوشحال کند. این فیلم خانوادگی، نسل جدید را با دنیای کودکان جاسوس آشنا می‌ کند و همچنین ماجراجویی های جدید را برای طرفداران قدیمی به همراه دارد.

عکس جدید Spy Kids: Armageddon

عکس جدید فیلم بچه های جاسوس آرماگدون

تنها یک ماه تا زمان اکران Spy Kids: Armageddon فرصت باقی است. اولین تصویر از فیلم بچه های جاسوس: آرماگدون امروز توسط نتفلیکس منتشر شد تا قسمتی از این فیلم را برای طرفداران به نمایش بگذارد.

در این فیلم اورلی کارگانیلا و کانر استرسون در نقش فرزندان جاسوسان فوق سری زاخاری لوی و جینا رودریگز بازی می کنند. با توجه به شناختی که از کارگردان فیلم یعنی رابرت رودریگز داریم منتظر ابزارهای خلاقانه و خنده‌ دار، سکانس‌ های اکشن هیجان‌ انگیز و چرخش‌ های داستانی ماجراجویانه هستیم.

فرنچایز Spy Kids توسط رابرت رودریگز ساخته شد و اولین قسمت آن در سال 2001 منتشر گردید و کارلا گوگینو (The Haunting of Bly Manor)، آنتونیو باندراس (Uncharted)، الکسا پنا وگا (هرگز برای جشن گرفتن دیر نیست) و داریل سابارا (بن 10) در آن بازی کردند. فیلم به یک موفقیت غافلگیرکننده دست یافت و بیش از 100 میلیون دلار در مقابل بودجه اندک 35 میلیون دلاری فروخت.

Spy Kids: Armageddon در تاریخ ۲۲ سپتامبر 2023 (31 شهریور 1402) منتشر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید