اخبار سینما

زمان پخش فصل دوم انیمه spy x family؛ تعداد قسمت ها و داستان

زمان پخش فصل دوم انیمه spy x family
نویسنده : سارا محمدی۰۳ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

فصل دوم انیمیشن موفق خانواده جاسوس قرار است در پاییز امسال عرضه شود. قسمت اول این سریال در سال 2022 منتشر شد، در آن زمان هیچ کس انتظار نداشت که Spy x Family به یک سریال موفق تبدیل شود، با این حال، خانواده ناکارآمد و عجیب و غریب اما دوست داشتنی Forgers توانسته اند نگاه های بسیاری را با خود همراه کنند. برای اطلاع از تاریخ انتشار فصل دوم انیمه اسپای ایکس فمیلی (Spy x Family) و دیگر جزئیات با مگ تک همراه باشید.

تاریخ انتشار فصل دوم انیمه خانواده جاسوس

فصل 2 Spy x Family قرار است در 7 اکتبر 2023 (15 مهر 1402) اکران شود. این سریال براساس مانگایی با همین نام ساخته شده است. فصل اول سریال حدود شش (از 11) جلد از مانگای اصلی را پوشش می‌ دهد و انتظار می‌ رود که فصل دوم بقیه ادامه قسمت ها را پوشش دهد. علاوه بر این اسپین آفی از این مجموعه با نام Spy x Family: Code White نیز قرار است قبل از اکران فصل دوم در ماه دسامبر منتشر شود.

فصل دوم Spy x Family چند قسمت است؟

اگرچه هیچ اطلاعات رسمی در مورد تعداد قسمت های فصل دوم Spy x Family وجود ندارد، اما می توان تخمین زد که از همان الگوی فصل اول پیروی کند. فصل اول دارای 25 قسمت بود که به دو بخش تقسیم شده بود و هر بخش به ترتیب 12 و 13 قسمت داشت، در مجموع 25 قسمت.

داستان انیمیشن Spy × Family

Yor، Anya و Loid به عنوان شخصیت های اصلی Spy x FamilyImage در فصل دوم هم حضور دارند. تریلر رسمی فصل دوم Spy x Family در دسامبر 2022 منتشر شد و صحنه های کوتاهی از فصل سوم انیمه خانواده جاسوس را نشان داد و به نظر می رسد فصل دوم اسپای ایکس فمیلی به اندازه فصل اول و حتی بیشتر از آن زیبا، خنده دار و هیجان انگیز است.

برای کسانی که تازه وارد این سری انیمه شده اند، Spy x Family از مانگای همنام توسط Tatsuya Endo اقتباس شده و داستان یک جاسوس نخبه را دنبال می کند، او در یک ماموریت مخفی در نقش یک روانپزشک با نام لوید فورگر ظاهر می شود، با یور ازدواج می کند و دختری به نام آنیا را به فرزندی قبول می کند. لوید و یور از هویت یکدیگر بی‌اطلاع هستند. آنها همچنین سگی به نام باند دارند که دارای توانایی های خاصی می باشد. در فصل اول سریال Spy x Family که در دو قسمت منتشر شد، لوید تلاش می‌ کند تا خانواده‌اش را دور هم جمع کند و نقش یک پدر و شوهر کامل را بازی کند و در عین حال ماموریت‌ های جاسوسی خود را نیز انجام دهد. علیرغم اسراری که هر کدام دارند، این سه نفر تلاش می کنند تا در کنار هم باشند.

طبق مانگا، در فصل دوم انیمه Spy x Family، یور باید از خانواده اش در برابر یک قاتل محافظت کند.

کازوآکی شیمادا طراحی شخصیت های این انیمه را بر عهده دارد.

دیدگاهتان را بنویسید