اخبار سینما

صحبت‌های کارگردان جنگ ستارگان در مورد شایعات فیلمبرداری مجدد فیلم

صحبت‌های کارگردان جنگ ستارگان در مورد شایعات فیلمبرداری مجدد فیلم
نویسنده : تحریریه۱۰ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به گزارش ورایتی، گارث ادواردز، کارگردان فیلم «Rogue One: A Star Wars Story»، بار دیگر در مورد شایعات متعددی که ادعا می‌کنند این فیلم در سال 2016 نیاز به فیلمبرداری مجدد گسترده‌ای تحت نظارت تونی گیلروی داشته است، صحبت کرده است.

گیلروی، نویسنده و کارگردان سریال «Andor»، در ژوئن 2016 برای پیوستن به تیم «Rogue One» توسط Lucasfilm استخدام شد.

ادواردز در اپیزود اخیر پادکست «The Business» رادیو KCRW ادعا کرد که «شایعات زیادی» در مورد ساخت این پیش درآمد «Star Wars» وجود دارد.

ادواردز گفت:

چیزهایی که در اینترنت در مورد اتفاقاتی که در آن فیلم افتاده است وجود دارد، بسیار نادرست است. تونی [گیلروی] آمد و کارهای بسیار خوبی انجام داد، مطمئنا. هیچ شکی در این مورد نیست. اما همه ما تا آخرین لحظه آن فیلم با هم کار کردیم.

در حالی که گزارش‌ها حاکی از آن است که Lucasfilm ادواردز را کنار گذاشته و گیلروی را برای نوشتن دیالوگ‌های جدید و کارگردانی صحنه‌های اضافی آورده است، ادواردز گفت که پنج هفته درگیر فیلمبرداری «Rogue One» بوده است.

ادواردز گفت: «»

آخرین چیزی که فیلمبرداری کردیم، صحنه راهروی دارث ویدر بود. من همه آن چیزها را انجام دادم.

وقتی ورایتی در سپتامبر در مورد گزارش‌های «Rogue One» از ادواردز پرسید، این کارگردان پاسخ داد:

ببینید، تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که من فوق‌العاده خوش‌شانس بودم.

او ادامه داد:

من توانستم یک فیلم «جنگ ستارگان» بسازم، این یعنی من برنده لاتاری شدم، فکر کردن به اینکه کسی به اندازه من خوش شانس است و به نحوی دلالت کند که این تجربه چیزی غیر از یک تجربه شگفت انگیز بوده است، مانند این است که من همدلی با آن شخص ندارم و نمی خواهم آن شخص باشم.

جدیدترین فیلم علمی تخیلی ادواردز، «The Creator»، با بازی جان دیوید واشنگتن در نقش رهبر جنگی بین انسان‌ها و هوش مصنوعی، هم‌اکنون در سینماها اکران است.

دیدگاهتان را بنویسید