اخبار بازی

Star Wars Outlaws برج‌های معروف بازی‌های جهان باز یوبیسافت را نخواهد داشت

نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازی Star Wars Outlaws شما را وادار نمی‌کند که بر خلاف سایر بازی‌های یوبیسافت، از برج‌ها بالا بروید تا قفل قسمت‌هایی از نقشه را باز کنید.

زمانی که یوبیسافت پیش از یک دهه و نیم پیش، برای اولین بار برج‌های کشف نقشه در عناوین جهان باز را معرفی کرد، یک ایده کاملا جدید و نوآورانه بود. با این حال، بعد از استفاده از آن‌ در بازی‌های زیادی که از پس از آن ساخته شد، این شرکت اطمینان حاصل کرد که از مکانیک قدیمی خود کمی فراتر برود (به لطف این واقعیت که چندین بازی خارج از شرکت یوبیسافت نیز از این مکانیک استفاده کردند). با این حال، بازی جهان باز بعدی این شرکت فرانسوی و بزرگ، به این قرارداد پایبند نخواهد بود.

بازی Star Wars Outlaws که توسط استودیوی Massive Entertainment ساخته می‌شود، قرار است اولین بازی جهان باز تاریخ از سری جنگ ستارگان باشد، اما هیچ برجی برای باز کردن بخش‌های جدید نقشه، کشف ماموریت‌های فرعی یا دور زدن محدودیت مرزها، وجود نخواهد داشت. جولیان گریتی، کارگردان بخش خلاقیت بازی، این موضوع را تایید کرد. رسانه‌ها مستقیما از مدیر بخش خلاقیت بازی در خصوص این برج‌ها پرسیدند. این رسانه‌ها با نقل قول از او، در توییتر نوشتند که چنین چیزی وجود نخواهد داشت. او در توئیتی جداگانه تایید کرد که مه جنگ (fog of war) به صورت ارگانیک با کاوش بیشتر پاک خواهد شد.

بازی Star Wars Outlaws در تاریخ 9 شهریور 1403 (30 آگوست 2024) برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و PC عرضه می‌شود. به‌زودی در خصوص محتویات Season Pass بازی نیز ارائه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید