اخبار بازی

ساخت بازی Star Wars Outlaws به پایان رسید

بازی Star Wars Outlaws
نویسنده : دانیال نوروزی۱۶ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

بازی اکشن ماجراجویی و جهان باز Star Wars Outlaws از Massive Entertainment قرار است در ماه آگوست برای کنسول‌ها و PC عرضه شود.

پس از ساختن بازی‌های جهان باز در آمریکای پسا آخرالزمانی (The Division) و جنگل‌های بزرگ (Avatar: Frontiers of Pandora)، استودیو Massive Entertainment به زودی قرار است با Star Wars Outlaws بازیکنان را به کهکشانی بسیار دور ببرد. این بازی اولین بازی جهان باز Star Wars در تاریخ به حساب می‌آید. حالا پیش از عرضه بازی در ماه آگوست، یوبیسافت گلد شدن آن را اعلام کرده است.

این البته به این معنی است که توسعه Star Wars Outlaws به پایان رسیده است و بازی اکنون می‌تواند روی دیسک فشرده شود و برای فروش به دست بازیکنان برسد. البته Massive Entertainment به بهبود عملکرد فنی و اجرایی بازی ادامه خواهد داد. تمامی تغییراتی که زین پس در بازی اعمال می‌شوند، تخت قالب آپدیت روز عرضه یا پچ، پس از انتشار بازی به دست مخاطبان می‌رسند.

Star Wars Outlaws در تاریخ 9 شهریور 1403 (30 آگوست 2024) برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و PC عرضه خواهد شد و در ماه‌های بعد، دو بسته الحاقی دریافت خواهد کرد. به گفته کارگردان خلاق بازی، جولیان گریتی، داستان اصلی بازی تقریبا 25 تا 30 ساعت طول خواهد کشید، اگرچه حدود 60 ساعت محتویات کلی را به بازیکنان ارائه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید