اخبار بازی

شرکت یوبی‌سافت درباره سیزن پس بازی Star Wars Outlaws شفاف‌سازی کرد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۹ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

پس از معرفی سیزن پس Star Wars Outlaws، صحبت‌های زیادی پیرامون این اثر شکل گرفت. یوبی‌سافت نیز پاسخ تمام این سوالات را داد.

با انتشار آخرین تریلر داستانی بازی Star Wars Outlaws، استودیوی Massive Entertainment نه برای خود بازی، که به خاطر محتوای پساعرضه آن واکنش‌های جالبی دریافت کرد. خیلی‌ها به ماموریت Jabba’s Gambit و انحصاری بودن آن برای سیزن پس بازی واکنش نشان دادند. این ماموریت تنها از طریق نسخه Ultimate Edition و 130 دلاری Star Wars Outlaws در دسترس است. یوبی‌سافت در پاسخ به این موارد، صحبت‌هایی انجام داد.

یوبی‌سافت در پاسخ به این سوالات، به رسانه PC Gamer گفت: “برای شفاف‌سازی، باید گفت Jabba the Hutt و Hutt Cartel دو جبهه اصلی در Star Wars Outlaws هستند و در دسترس تمام خریداران بازی خواهند بود. ماموریت Jabba’s Gambit کاملا اختیاری است. این ماموریت در دسترس کسانی خواهد بود که سیزن پس بازی یا نسخه خاصی از بازی که شامل سیزن پس است را خریداری کنند.” ظاهرا این ماموریت، یکی از معدود محتوای پولی بازی خواهد بود.

با اینکه هنوز حجم محتوای Star Wars Outlaws مشخص نیست، اما گفته شده است که  اندازه هر سیاره در بازی با دو الی سه منطقه از نقشه Assassin’s Creed Odyssey برابر است. سیاره‌های کوچکی نظیر Mirogana در بازی وجود دارد، اما نسبت به مقیاس، محتوای زیادی در این مکان‌ها دیده می‌شود. خوشبختانه خبری از برج‌ها برای کشف بخش خاصی از نقشه نیست.

Star Wars Outlaws در تاریخ 9 شهریور (30 آگوست) برای کنسول‌های نسل نهمی و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود تا در رویداد Ubisoft Forward شاهد اطلاعات بیشتری از این اثر باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید