اخبار بازی

بازی Starfield به بیش از 11 میلیون بازیکن دست پیدا کرده ‌است

نویسنده : دانیال نوروزی۰۴ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به گفته ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت، بازی نقش‌آفرینی Starfield همچنین رکورد بیشترین بازیکنان گیم پس در یک روز را از آن خود کرد.

بازی نقش‌آفرینی و فضایی Starfield از شرکت Bethesda Softworks به رکوردها و افتخارات بیشتری دست پیدا می‌کند. ساتیا نادلا، مدیر عامل شرکت مایکروسافت، در یک گزارش سالانه از درآمد سه ماهه اول سال مالی 2024، اعلام کرد که بیش از 11 میلیون نفر تاکنون این بازی را تجربه کرده‌اند. او همچنین خاطرنشان کرد که نزدیک به نیمی از ساعت‌های صرف شده روی بازی در رایانه‌های شخصی بوده است.

اگر این‌ آمارها برای شما جالب نیست، باید بدانید که عرضه این عنوان، رکورد بیشترین بازیکنان گیم پس در طول یک روز را به دست آورده است. با اینکه که آمار دقیق فروش آن اعلام نشده است، اما بازی Starfield در بریتانیا و ایالات متحده فروش بسیار خوبی دارد. این بازی دومین بازی پرفروش سپتامبر در بریتانیا بود و در حال حاضر هفتمین عنوان پرفروش سال در ایالات متحده است.

بازی Starfield هم اکنون برای ایکس باکس سری اکس و اس PC در دسترس قرار دارد. با وجود اینکه که به‌روزرسانی‌ها، بهبودها و پشتیبانی کاملی از بازی در راه است، Bethesda همچنین روی DLCهای بازی و بسته الحاقی Shattered Space (که هنوز تاریخ انتشار ندارد) کار می‌کند. در ضمن برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید