اخبار بازی

بازی Starfield به رکورد 234 هزار بازیکن همزمان در دسترسی زودهنگام رسید!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۴ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی نقش‌آفرینی و فضایی بتسدا در دوره دسترسی اولیه خود، کمتر از یک هفته قبل از انتشار جهانی، رکوردشکنی را آغاز کرده است.

هنوز چند روز تا عرضه کامل و جهانی Starfield باقی مانده است، اما این RPG علمی-تخیلی مورد انتظار در قالب دسترسی اولیه در دسترس صاحبان نسخه‌های Premium و Constellation  قرار گرفت. به نظر می‌رسد بازی در همین مرحله شروع به رکوردشکنی کرده است.

طبق گفته سایت آمار Steam با نام SteamDB، بازی Starfield به رکورد 234502 بازیکن همزمان در استیم رسید. البته این بازی روی ایکس باکس نیز موجود است و از طریق سرویس گیم پس در دسترس قرار خواهد گرفت، بنابراین تعداد بازیکنان آن احتمالا در پلتفرم‌های مختلف تقسیم خواهد شد. این بازی در حال حاضر نتوانسته است از حداکثر تعداد کاربران همزمان دو بازی آخر استودیوی بتسدا، یعنی Fallout 4 با 472,962 بازیکن و Skyrim  با 287,411 بازیکن فراتر برود. با توجه به اینکه بازی هنوز به طور کامل عرضه نشده است، می‌توان پیش‌بینی کرد که این رکوردها به زودی جابه‌جا خواهند شد.

طبق گفته رسانه‌های معتبر، این بازی به همان اندازه که در موضوع مورد بحث بسیار وسیع و بی‌حد و مرز است، به ژانر خود چیزهای جدید زیادی معرفی می‌کند. بازی در حال حاضر با 50 نقد میانگین امتیاز 88 را کسب کرده است، هرچند با افزایش تعداد نقدهای بازی، این امتیاز تغییر خواهد کرد.

بازی Starfield در حال حاضر از طریق دسترسی زودهنگام عرضه شده است و در تاریخ 15 شهریور 1402 (6 سپتامبر 2023) برای ایکس باکس سری ایکس و اس و PC منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید