اخبار بازی

بازی Starfield به رکورد 1 میلیون بازیکن همزمان در تمام پلتفرم‌ها رسید

نویسنده : دانیال نوروزی۲۴ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی Starfield که اولین دنیای جدید بتسدا بعد از چیزی حدود 30 سال به حساب می‌آید، هم اکنون روی ایکس باکس سری اکس و اس و PC در دسترس است. بازی برای سرویس گیم پس نیز منتشر شده است.

بازی Starfield از استودیوی بازیسازی بتسدا طی روز گذشته برای بازیکنان ایکس باکس سری ایکس و اس و PC، از جمله مشترکین گیم پس، منتشر شد و به آمارهای قابل توجهی دست پیدا کرد. فیل اسپنسر (Phil Spencer)، مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ، در توییتر اعلام کرد که بیش از یک میلیون بازیکن همزمان در همه پلتفرم‌ها بازی Starfield را تجربه کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: بازی Starfield به رکورد 234 هزار بازیکن همزمان در دسترسی زودهنگام رسید!

فرض بر این است که بیشتر این آمار مربوط به کنسول‌های ایکس باکس و مخاطبین سرویس گیم پس است. سایت SteamDB رکورد تعداد بازیکنان همزمان بازی روی Steam را چیزی حدود به 269177 نفر اعلام می‌کند. در حال حاضر حدود 135255 نفر به طور همزمان در حال تجربه بازی رو این پلتفرم هستند. با این وجود، بازیکنان زیادی نیز از طریق فروشگاه اپیک گیمز، مایکروسافت استور و حتی کنسول‌های ایکس باکس در حال تجربه Starfield هستند. بهترین رکورد بازیکنان همزمان در پلتفرم Steam، در زمان دسترسی اولیه بود، بنابراین تعداد کل بازیکنان باید در حال حاضر بیشتر باشد.

با توجه به محبوبیت نسخه فیزیکی Premium Upgrade در بریتانیا طی هفته گذشته، Starfield  باید از نظر فروش عملکرد خوبی داشته باشد. منتظر جزئیات بیشتر در هفته های آینده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید