اخبار بازی

تاریخ انتشار فصل دوم Suicide Squad: Kill the Justice League مشخص شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۵ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

این فصل همچنین یک نقشه جدید به نام Elseworlds Mayhem، ابزارهای Notorious و Infamy Sets و باس‌فایت‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند.

فصل بعدی بازی Suicide Squad: Kill the Justice League از 21 تیر (11 جولای) شروع می‌شود. همانطور که در ماه فوریه از طریق فایل‌های صوتی کشف شد، Freeze شخصیت قابل بازی بعدی است، اما نه ویکتور فریزی که ما می‌شناسیم. خانم فریز ظاهرا از یک دنیای دیگر وارد این جهان شده است. اینکه آیا او نورا فرایز است یا صرفا یک ویکتور جایگزین، هنوز مشخص نیست.

Mrs. Freeze در اپیزود 3: Frozen Hearts، یک بسته سلاح جدید میلی کامبت را در کنار Infamy Sets و Notorious Gear (شامل لوت بر اساس Killer Frost و Firefly) در اختیار خواهد داشت. در حالی که بازیکنان با باس فایت سوپرمن، فلش و برینیک روبه‌رو می‌شوند، نقشه جدیدی از Elseworlds Mayhem نیز در دسترس آن‌ها قرار گرفته است. با توجه به اینکه هر دو شخصیت در حال حاضر در دسترس هستند، به نظر می‌رسد شخصیت‌های فصل دوم به مستر فریز خلاصه نمی‌شوند.

اپیزود 4: زمستان که به نیمه ‌فصل می‌رسد، مجموعه‌های Infamy و Totorious Gear بیشتری بر اساس Captain Cold، Icicle و Trickster را به بازی اضافه می‌کند. همچنین Incursions جدید و گرین لنترن نیز به بازی اضافه می‌شوند. طرفداران Batman: Arkham (آن‌هایی که می‌توانند این بازی را تجربه کنند!) می‌توانند اسکین جدیدی را برای هارلی کوین که بر اساس ظاهر او در Arkham Knight است، انتخاب کنند. منتظر جزئیات بیشتری از فصل دوم در روزهای آینده باشید. Suicide Squad: Kill the Justice League برای ایکس‌باکس سری ایکس و اس، پلی‌استیشن 5 و PC در دسترس است.

دیدگاهتان را بنویسید