اخبار بازی

رویداد Summer Game Fest 2025 رسما تایید شد

نویسنده : دانیال نوروزی۲۶ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

جف کیلی، مجری و تهیه کننده مطرح صنعت بازی، اعلام کرد که رویداد Summer Game Fest در ماه ژوئن سال آینده باز می‌گردد.

جشنواره بازی‌های تابستانی امسال رسما آغاز شده است، اگرچه جف کیلی، مجری و تهیه کننده مطرح، هنوز گیمزکام Opening Night Live و The Game Awards را در اواخر امسال در اختیار دارد. با این وجود، کیلی تایید کرده است که جشنواره بازی‌های تابستانی در ژوئن 2025 بازخواهد گشت و مجددا در لس آنجلس برگزار می‌شود.

هنوز تاریخ مشخصی برای برگزاری این رویداد تایید نشده است (این اتفاق ممکن است جمعه و در تاریخ 6 ژوئن رخ بدهد)، اما می‌توانیم انتظار حضور iam8bit با Play Days و حتی بازی‌های جذاب‌تری را در این مراسم داشته باشیم. مثل همیشه، باید منتظر جزئیات بیشتر بمانیم، بنابراین در سال آینده با ما همراه باشید.

در همین حال، Gamescom Opening Night Live برای 30 مرداد (20 آگوست) برنامه‌ریزی شده است و عناوینی مانند  Monster Hunter Wilds قطعا در آن رویداد حضور خواهند داشت (احتمالا نسخه دموی بازی در این مراسم تایید می‌شود). بخش حضوری گیمزکام از 21 تا 24 آگوست برگزار می‌شود و اگرچه نینتندو در آن حضور نخواهد داشت، اما یوبیسافت حضور خود را تایید کرده است. شایعه شده است که مایکروسافت بازی‌های زیادی را برای نمایش در جریان این رویداد آماده کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید