اخبار بازی

آپدیت جدید Tekken 8 حالت عکاسی را به بازی می‌آورد

آپدیت جدید Tekken 8
نویسنده : دانیال نوروزی۲۴ تیر ۱۴۰۳
0 دیدگاه

Bandai Namco به مناسبت 30 سالگی Tekken، یک مسابقه عکاسی برگزار می‌کند که بازیکنان می‌توانند در آن اسکرین‌شات‌های خود را به اشتراک بگذارند.

سازندگان Tekken 8 قرار است به‌روزرسانی‌های جدیدی را برای این بازی عرضه کنند و Bandai Namco اعلام کرده است که نخست‌وزیر لهستانی مورد علاقه طرفداران، لیدیا سوبیسکا، در تاریخ 25 جولای به فهرست شخصیت‌های بازی اضافه خواهد شد. با این حال، او تنها کسی نیست که در آینده به لیست شخصیت‌های بازی اضافه می‌شود.

در جریان لایو استریم اخیر سازندگان این بازی، اعضای تیم توسعه فاش کردند که وقتی آپدیت بعدی Tekken 8 تحت قالب پچ 1.06 منتشر شود، این عنوان یک حالت Photo Mode دریافت خواهد کرد که ساخت آن مدت‌ها پیش توسط سازندگان تایید شده بود. Bandai Namco قرار است بین 23 جولای و 31 اکتبر یک مسابقه عکاسی برگزار کند که به طرفداران این فرصت را می‌دهد تا اسکرین‌شات‌های دریافتی خود را در رویدادهای رسمی، استریم‌ها و موارد دیگر به اشتراک بگذارند.

بازی Tekken 8 برای پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری ایکس و اس و PC در دسترس است. در اوایل سال جاری، Bandai Namco اعلام کرد که این بازی در کمتر از یک ماه، حدود 2 میلیون نسخه به فروش رساند.

دیدگاهتان را بنویسید