اخبار سینما

فصل سوم سریال ترکی خیاط (Terzi) کی پخش میشود؟

تاریخ انتشار فصل سوم سریال خیاط
نویسنده : سارا محمدی۲۰ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

با توجه به موفقیت 2 فصل اول، فصل 3 سریال خیاط (Terzi) به انگلیسی (The Tailor) به یکی از مورد انتظارترین سریال های نتفلیکس تبدیل شده است. اگر می خواهید بدانید فصل سوم سریال خیاط کی منتشر میشود و از آخرین جزئیات منتشر شده مربوط به این سریال باخبر شوید با ادامه این مطلب از مگ تک همراه باشید.

تاریخ انتشار فصل سوم سریال خیاط

فصل اول سریال خیاط در تاریخ 2 می 2023 (12 اردیبهشت 1402) و به دنبال آن فصل دوم در 28 ژوئیه 2023 (6 مرداد 1402) منتشر شد. تاریخ انتشار فصل 3 سریال خیاط در نتفلیکس هنوز اعلام نشده است و در حال حاضر فقط می توانیم انتظار داشته باشیم که فصل سوم ساخته شود که البته انتظار بعیدی نیست. با خوش بین بودن می توانیم به انتشار فصل سوم خیاط تا اوایل سال 2024 امیدوار باشیم. البته همه این ها در حد حدس و گمان است و به محض اطلاع از تاریخ دقیق اکران فصل سوم خیاط این صفحه بروزرسانی می شود.

داستان سریال خیاط

«خیاط» سریالی جذاب با الهام از یک داستان واقعی است، داستان سریال خیاط حول زندگی خیاطی به نام پیامی (با بازی چاغاتای اولوسوی) می چرخد که حرفه خیاطی را از پدربزرگش به ارث برده و در این حرفه بسیار بااستعداد است. او از پدرش که دارای اختلالات روانی است نگهداری می کند. وقتی او شروع به دوختن لباس عروسی برای نامزد بهترین دوستش می کند، نمی داند که هر سه نفر اسرار تاریکی دارند که می تواند زندگی آنها را عمیقاً مختل کند. پیامی عاشق اسود دخترخاله دیمیتری، دوست صمیمی اش می شود که قرار است با هم ازدواج کنند اما به اسود هیچ علاقه ای به ازدواج با دیمیتری ندارد.

بازیگران سریال خیاط

  • برراک توزوناتاچ در نقش جمره
  • چاتای اولسوی در نقش پیامی
  • شفانور گول در نقش اسوت
  • صالح بادمجی در نقش دیمیتری
  • اولگون شیمشک در نقش مصطفی
  • انگین سنکان در نقش پدر پیامی

فصل اول سریال خیاط به کارگردانی جم کارجی 7 قسمت و فصل دوم آن 8 قسمت داشت. متأسفانه، هنوز تاریخ انتشار دقیق فصل سوم سریال خیاط مشخص نیست. با توجه به جزئیات بسیار کمی که در مورد فصل سوم The Tailor در دسترس است می‌ توانیم انتظار داشته باشیم که فصل آینده داستان را از جایی که در فصل گذشته متوقف شد، آغاز کند.

دیدگاهتان را بنویسید