اخبار تکنولوژی

مدیرعامل Nothing قابلیت جذابی را از Nothing OS 3.0 لو داد

ناتینگ فون 2a
نویسنده : دانیال نوروزی۲۷ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

به نظر می‌رسد به‌روزرسانی مهم بعدی برای گوشی Nothing Phone، یعنی Nothing OS 3.0، همزمان با نسخه ویژه‌ی «کام‌یونیتی» گوشی Nothing Phone (2a) معرفی شود.

این گوشی شامل تغییرات سخت‌افزاری طراحی‌شده توسط طرفداران Nothing و همچنین والپیپر و بسته‌بندی‌ای است که توسط جامعه‌ی آن‌ها ساخته شده است. این جامعه همچنین به بازاریابی گوشی کمک خواهد کرد.

کارل پِی، بنیان‌گذار و مدیرعامل Nothing، تصاویری از برخی ویژگی‌های جدید موجود در Nothing OS 3.0 به اشتراک گذاشته است. او قابلیت‌های جدیدی را برای صفحه‌ی قفل و انیمیشن‌های نقطه‌ای تعاملی آینده در بخش تنظیمات سریع معرفی کرده است. آقای پی این تصاویر را در حساب کاربری خود در پلتفرم «ایکس» منتشر کرده است.

Nothing OS 3.0
Nothing OS 3.0

یکی از تصاویری که آقای پی به اشتراک گذاشته، سه نوع شخصی‌سازی صفحه‌ی قفل برای کاربران Nothing را نشان می‌دهد. حالت پیش‌فرض شامل نمایش ساعت، روز هفته و تاریخ است. گزینه‌ی «ساعت + ویجت» زمان را با نقطه‌ها نمایش می‌دهد و سه ویجت برای آب‌و‌هوا، میان‌بر برای اقدامات سریع و تاریخ را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. سومین شخصی‌سازی صفحه‌ی قفل، «ناحیه‌ی ویجت گسترده» نامیده می‌شود. این مثال یک ساعت عقربه‌ای با کاشی بزرگ تاریخ و ویجت‌هایی برای اقدامات سریع، آب‌و‌هوا و مخاطبین نشان می‌دهد.

آقای پی همچنین اطلاعاتی درباره‌ی انیمیشن نقطه‌ای تعاملی آینده به اشتراک گذاشته است که از سه لایه تشکیل می‌شود: لایه‌ی تصویر ورودی، لایه‌ی تعامل زنده و لایه‌ی خروجی نهایی.

Nothing OS 3.0

انتظار می‌رود Nothing OS 3.0 شامل یک گالری اختصاصی و یک اپلیکیشن کام‌یونیتی جدید باشد. آقای پی می‌گوید که اعلام رسمی مربوط به Nothing OS 3.0 در ماه سپتامبر انجام خواهد شد. به‌روزرسانی Nothing OS 2.0 سال گذشته در ماه آگوست منتشر شد. این به‌روزرسانی برای گوشی‌های Nothing Phone (1)، Nothing Phone (2) و Nothing Phone (2a) در دسترس خواهد بود.

آقای پی آن‌قدر از عرضه‌ی قریب‌الوقوع Nothing OS 3.0 هیجان‌زده است که احساس کرده است مجبور است اطلاعات مربوط به شخصی‌سازی‌های صفحه‌ی قفل را به اشتراک بگذارد. او در توییت خود نوشت: «از پیش برای تیم به خاطر این لو رفتن عذرخواهی می‌کنم… اما من خیلی هیجان‌زده هستم!» با این حال، باید اشاره کرد که او در گذشته سابقه‌ی استفاده از حساب‌های کاربری شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی برای لو دادن اطلاعات در مورد گوشی‌های آینده، چه در وان‌پلاس (که او هم‌بنیان‌گذار آن بود) و چه در Nothing را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید