اخبار بازی

مدیرعامل استودیو بانجی از اخراج کارکنان خود ابراز ناامیدی کرد!

نویسنده : دانیال نوروزی۱۲ آبان ۱۴۰۲
0 دیدگاه

سازنده بازی Destiny، استودیو بانجی، جدیدترین شرکت بازی‌سازی است که در سال جاری، تحت تاثیر تعدیل نیرو قرار گرفته است و تعداد نامعلومی از کارکنان در معرض اخراج قرار دارند.

طی دو روز گذشته، مدیر عامل و رئیس بانجی، پیت پارسونز، در توئیتی همه افراد اخراج شده را “افرادی واقعا با استعداد” توصیف کرد و گفت که “روز غم انگیزی در Bungie” خواهد بود. او نوشت:

«امروز یک روز غم انگیز در Bungie است، زیرا ما با همکارانی که همگی تاثیر قابل توجهی بر استودیوی ما گذاشته‌اند، خداحافظی می‌کنیم. آنچه که این افراد استثنایی به بازی‌های ما و فرهنگ Bungie اضافه کرده‌اند، بسیار زیاد بوده است و به عنوان بخشی از آینده‌ی Bungie، ادامه دار خواهد بود. این افراد واقعا با استعدادند. اگر فرصت شغلی دارید، من تک تک آن‌ها را به شدت پیشنهاد می‌کنم».

یکی از افرادی که تحت تاثیر قرار گرفته است، گریفین بنت، رهبر رسانه‌های اجتماعی بانجی است. بنت در توییتر نوشت:

«من از بانجی اخراج شدم. نوشتن این عبارت برای من باور کردنی نیست، در حالی که اینجا نشسته‌ام و به این فکر می‌کنم که چه اشتباهی رخ داده است. مشغول درک این اتفاق بوده و از آنجا که عصبانی هستم، می‌دانم از آنچه که می‌گویم، پشیمان خواهم شد. از همه کسانی که در Bungie کمک کردند تا پنج سال گذشته برای من به بهترین شکل باشد، سپاسگزارم».

همچنین لیانا راپرت، مدیر شبکه‌های اجتماعی Destiny 2 و مدیر دسترسی Bungie که او هم تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته، توییت کرد:

«خب… قلب من برای همه کسانی که تحت تاثیر قرار گرفته‌اند، می‌شکند. الان به دنبال فرصت هستم. 21 سال تجربه در صنعت بازی در زمینه رسانه، تولید و مدیریت اجتماعی دارم. من در حال درک این واقعه هستم و واقعا دلم شکسته است. نمی‌دانم بعد از اینجا چه کاری باید بکنم… اینجا خانه‌ام بود. احساس سردرگمی دارم».

امسال چندین شرکت بازی‌سازی دیگر شاهد کاهش قابل توجه کارکنان خود بوده‌اند. در ماه سپتامبر، سازنده بازی Fortnite، شرکت Epic Games، اعلام کرد که بیش از 800 کارمند (حدود 16 درصد از نیروی کار خود) را اخراج خواهد کرد. مدیرعامل این شرکت، تیم سوئینی، اذعان کرد:

«همه ما‌ امیدوار بودیم که بتوانیم بدون اخراج نیرو، کارمان را ادامه دهیم، اما با نگاهی به گذشته، می‌بینم که این کار غیرممکن بود».

علاوه بر سری بازی‌های Destiny، Bungie به خاطر ساخت سری بازی Halo نیز شناخته می‌شود که هنوز هم یکی از بهترین بازی‌های شوتر اول شخص (FPS) تاریخ است.

دیدگاهتان را بنویسید