اخبار تکنولوژی

سرعت شارژ سری آیفون‌های 15 پرو تفاوتی با نسل قبل ندارد!

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۷ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

وب‌سایت ژاپنی Mac Otakara در گزارشی مدعی شده است که آیفون 15 پرو و 15 پرو مکس مانند مدل‌های پرو آیفون 14 از حداکثر سرعت شارژ 27 وات پشتیبانی می‌کنند. این گزارش با اطلاعات قبلی که از پشتیبانی مدل‌های پرو آیفون 15 از سرعت شارژ 35 وات خبر می‌داد، در تضاد است.

اپل هنوز به‌طور رسمی سرعت شارژ آیفون 15 پرو و پرو مکس را اعلام نکرده است، اما اگر گزارش Mac Otakara صحت داشته باشد، این بدان معنا است که کاربران آیفون‌های جدید اپل همچنان از سرعت شارژ مشابه نسل قبلی برخوردار خواهند بود.

باتری تمام گوشی‌های خانواده آیفون 15 در مدت 30 دقیقه، تا 50 درصد شارژ می‌شود. برای این کار به آداپتور 20 وات یا بالاتر نیاز دارید.

شارژر 30 واتی USB-C اپل، ارزان‌ترین شارژر این شرکت برای دستیابی به حداکثر سرعت شارژ مدل‌های پرو آیفون 14 یعنی 27 وات است. این شارژر با قیمت 39 دلار به فروش می‌رسد.

با وجود گزارش امروز، هم‌چنان باید منتظر عرضه خانواده آیفون 15 باقی بمانیم. این محصولات جمعه همین هفته در اختیار خریداران قرار می‌گیرند و توسط رسانه‌ها و کاربران بررسی می‌شوند. بنابراین احتمالاً تا کمتر از یک هفته دیگر سرعت شارژ واقعی نسل جدید آیفون‌ها مشخص می‌شود.

علاوه بر سرعت شارژ، عمر باتری آیفون‌ها هم باید مشخص شود. درحالی‌که اپل از تراشه کم‌مصرف‌تر 3 نانومتری در مدل‌های پرو استفاده کرده و همچنین ظرفیت باتری سری آیفون ۱۵ کمی افزایش داشته است، اما به نظر می‌رسد با شارژدهی یکسان با نسل قبلی روبه‌رو خواهیم شد.

نظر شما در مورد شارژدهی آیفون‌های 15 پرو چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید