اخبار سینما

فیلم کنسرت «BTS: Yet to Come» در آمازون پخش خواهد شد

فیلم کنسرت «BTS: Yet to Come» در آمازون پخش خواهد شد
نویسنده : تحریریه۲۵ مهر ۱۴۰۲
0 دیدگاه

به گزارش مگ تک به نقل از ورایتی، فیلم کنسرت «BTS: Yet to Come» به طور انحصاری در پلتفرم Prime Video متعلق به آمازون پخش خواهد شد و در تاریخ ۹ نوامبر در اکثر مناطق عرضه می‌شود.

این فیلم شامل ۱۹ اجرای آهنگ‌های پرطرفدار این گروه پسرانه است. این آهنگ‌ها شامل Dynamite»، «Butter» ،«RUN» «MIC Drop» و «Yet To Come (The Most Beautiful Moment)» می‌شود. این اجراها با سخنرانی‌ها، طراحی‌های صحنه هیجان‌انگیز و نمایش‌های آتش‌بازی دیدنی همراه شده‌اند.

کنسرت اصلی رایگان توسط گروه هفت نفره BTS در اکتبر سال گذشته در بوسان برگزار شد.

فیلم کنسرت -که به صورت ریمیکس و دوباره ویرایش شده با عنوان “BTS Yet To Come In Cinemas”- در ژانویه امسال به طور محدود در سینماها اکران شد.

فیلم جدید کنسرت توسط HYBE ،CJ 4DPlex و Trafalgar Releasing تولید شده است. همچنین قرارداد با Prime نشان‌دهنده جدایی از رابطه قبلی گروه با Disney+ است.

دیوید سیمونسن، مدیر Prime Video در جنوب شرقی آسیا، گفت:

ما از همکاری با Hybe در استقبال از BTS: Yet to Come به Prime Video هیجان‌زده هستیم. ما از محبوبیت محتوای باکیفیت کره‌ای در سراسر جهان آگاه هستیم و مشتاقانه منتظریم تا مصرف‌کنندگان در سراسر جهان را با BTS: Yet to Come خوشحال کنیم. ما هیجان‌زده هستیم که می‌بینیم فیلم کنسرت و این ژانر مخاطبان جدیدی از کشورهای مختلف را در Prime Video پیدا می‌کنند.

Prime Video گفت که این فیلم از ۹ نوامبر در ۲۴۰ کشور و منطقه در دسترس خواهد بود. از جمله کشورهایی که دیرتر به آن دسترسی خواهند داشت، ژاپن است که تنها از ۱ دسامبر در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید