اخبار بازی

سازندگان بازی Marvel’s Spider-Man 2: دنیا آمادگی انتشار این بازی را ندارد!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۴ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

ظاهرا Marvel’s Spider-Man 2 آینده درخشانی در بین انحصاری‌های پلی‌استیشن خواهد داشت و این را می‌توان از صحبت‌های سازندگان این بازی متوجه شد.

Marvel’s Spider-Man 2 جدیدترین محصول از ساخته‌های پلی‌استیشن است که به زودی برای کنسول PS5 عرضه خواهد شد. این بازی به عنوان جدیدترین ساخته استودیوی اینسامنیاک در سبک ابر قهرمانی و جهان‌باز شناخته می‌شود. با تصاویر و پوسترهایی که اخیرا از بازی منتشر شده، گیمرها حسابی راجع به این عنوان وسوسه شدند. در حالی که هنوز خبری از تریلر گیم‌پلی نیست، اما هیچکس آمادگی انتشار این اثر را ندارد.

حداقل بنا به گفته‌های جرمی وایلوت (Jeremy Voillot)، مدیر طراحی صوتی پلی‌استیشن، اینطور به نظر می‌رسد. طبق گفته‌های این شخص در LinkedIn راجع به کار با تیم صدای استودیوی اینسامنیاک، او کار تیمی این گروه با استعداد را تحسین کرد. وایلوت در ادامه گفت: “فکر نمی‌کنم دنیا برای آنچه که آن‌ها می‌خواهند منتشر کنند، آماده باشد. این بازی خیره‌کننده‌ست و به نظر من بهترین کار آن‌ها تا اینجا به حساب می‌آید. برای رسیدن به خط پایان موفق باشید!”

آخرین تریلر بزرگ از Spider-Man 2 نگاهی به کاراکتر هری آزبورن (Harry Osborne) و ونوم (Venom)، یکی از آنتاگونیست‌های بازی داشت. داستان بازی 9 ماه پس از عنوان Marvel’s Spider-Man: Miles Morales دنبال می‌شود. پیتر پارکر (Peter Parker) در جستجوی راهی برای درمان هری‌ است و در این بین، درگیر استفاده از سیمبیوت (Symbiote) خواهد شد. هر دو کاراکتر پیتر و مایلز مورالز (Miles Morales) در این عنوان قابل بازی هستند.

بازی Marvel’s Spider-Man 2 در تاریخ 28 مهر (20 اکتبر) به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 5 عرضه خواهد شد. با نزدیک شدن به انتشار این عنوان، باید منتظر اطلاعات بیشتر در خصوص گیم‌پلی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید