اخبار تکنولوژی

تاریخ معرفی OnePlus Nord CE 4 مشخص شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۱ اسفند ۱۴۰۲
0 دیدگاه

تاریخ رونمایی گوشی میان‌رده جدید از خانواده Nord شرکت وان‌پلاس به طور رسمی اعلام شده است. OnePlus Nord CE 4 که جانشین مدل Nord CE 3 محسوب می‌شود، در تاریخ 1 آوریل (13 فروردین) معرفی خواهد شد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 7 نسل 3 بهره خواهد برد. پیش از رونمایی رسمی، یک میکروسایت در وب‌سایت‌های آمازون و وان‌پلاس برای Nord CE 4 راه‌اندازی شده که نمایی از طراحی و برخی مشخصات آن را به نمایش می‌گذارد.

طبق تصاویر منتشر شده، این گوشی آینده وان‌پلاس با طراحی کمی متفاوت از نسل قبلی خود عرضه خواهد شد. ماژول دوربین کپسولی شکل میزبان دو لنز دوربین و یک فلاش LED است. همچنین یک فرستنده مادون قرمز در لبه بالایی دستگاه تعبیه شده است. گوشی Nord CE 4 در دو رنگ خاکستری و سبز برای کاربران در دسترس خواهد بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، Nord CE 4 از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 7 نسل 3 برای تامین نیروی پردازشی بهره می‌برد. این چیپست که بر پایه فرآیند 4 نانومتری ساخته شده، دارای هسته‌های Kryo و پردازنده گرافیکی Adreno 720 است.

در بخش دوربین، گزارش‌های قبلی حکایت از آن دارد که لنز اصلی این گوشی از سنسور 50 مگاپیکسلی بهره می‌برد. برای دوربین دوم نیز که احتمالاً از نوع اولترا واید است، از سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده شده است. دوربین سلفی OnePlus Nord CE 4 نیز دارای سنسور 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

تصاویر منتشر شده از میکروسایت این گوشی، حضور دو لنز دوربین و یک فلاش LED در قاب پشتی آن را تأیید می‌کند. همچنین یک فرستنده مادون قرمز نیز در لبه بالایی دستگاه تعبیه شده است.

با نزدیک شدن به تاریخ معرفی 1 آوریل (13 فروردین)، انتظار می‌رود جزئیات بیشتری از مشخصات سخت‌افزاری، نرم‌افزاری و قیمت‌گذاری این گوشی میان‌رده جدید وان‌پلاس فاش شود.

دیدگاهتان را بنویسید