اخبار تکنولوژی

تاریخ معرفی گوشی جدید 5G نوکیا مشخص شد

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۱۱ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

نوکیا قصد دارد یک گوشی هوشمند مجهز به ارتباط ۵G را معرفی کند.

این شرکت با انتشار یک تیزر کوتاه، تاریخ رونمایی از این گوشی جدید را ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ اعلام کرده است. هرچند جزئیاتی از مشخصات فنی این گوشی منتشر نشده، اما انتظار می‌رود متعلق به سری X نوکیا باشد. با توجه به تمرکز اخیر نوکیا بر بازار گوشی‌های اقتصادی، عرضه یک محصول ۵G در رده‌بالاتر، می‌تواند نشانه‌ای از تغییر رویکرد این شرکت باشد.

نوکیا آخرین گوشی 5G خود به نام X30 5G را در زمانی معرفی کرد که تمرکز این شرکت بر روی گوشی‌های اقتصادی بود. X30 5G مجهز به نمایشگر 6.43 اینچی AMOLED با رفرش‌ریت 90 هرتز و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل است. حداکثر روشنایی این نمایشگر 700 نیت گزارش شده است.

اخیرا نوکیا رنگ‌های جدیدی از مدل‌های اقتصادی C12 و 2660 Flip را معرفی کرده و به نظر می‌رسد تمرکز این شرکت همچنان بر روی بازار گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه است.

گوشی نوکیا X30 5G از تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و پردازنده گرافیکی Adreno ۶۱۹ بهره می‌برد. این گوشی در سه مدل مختلف با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت + ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت + ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت + ۸ گیگابایت رم عرضه شده است. دوربین این گوشی شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی است. همچنین دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دارد.

در مجموع می‌توان گفت X30 5G ترکیب خوبی از مشخصات فنی و قیمت مناسب برای یک گوشی 5G ارائه می‌دهد.

نظر شما در مورد گوشی جدید نوکیا چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید