اخبار بازی

تاریخ برگزاری رویداد بعدی Ubisoft Forward مشخص شد

نویسنده : دانیال نوروزی۱۹ فروردین ۱۴۰۳
0 دیدگاه

شرکت یوبی‌سافت، رویداد جدید خود را برای ماه ژوئن برنامه‌ریزی کرده است، جایی که احتمالا شاهد حضور عناوینی مانند Star Wars Outlaws و Assassin’s Creed Codename Red  خواهیم بود.

رویداد E3 شاید رسما مرده باشد، اما ژوئن هنوز ماهی است که صنعت بازی در آن می‌درخشد و دورنمای خود را به بازیکنان نشان می‌دهد. رویدادهایی مانند Xbox Showcase و Summer Game Fest از قبل برای این ماه تایید شده‌اند؛ حالا به نظر می‌رسد که نام دیگری نیز به این لیست اضافه شده است.

یوبیسافت اخیرا در صفحه رسمی توییتر خود، برگزاری رویداد Ubisoft Forward در تاریخ 21 خرداد (10 ژوئن) را تایید کرد که به صورت زنده از لس آنجلس پخش خواهد شد. این شرکت می‌گوید که «به‌روزرسانی‌های خبری» زیادی را در این مراسم به اشتراک می‌گذارد و در مورد «بازی‌های آینده خود» صحبت می‌کند. این شرکت فرانسوی هیچ جزئیات بیشتری را به اشتراک نگذاشت.

احتمالا این همان مراسمی خواهد بود که یوبیسافت در آن، به طور کامل از Assassin’s Creed Codename Red رونمایی خواهد کرد. یوبیسافت تایید کرد که این بازی RPG، اکشن و جهان باز، قبل از آوریل سال آینده منتشر خواهد شد؛ اما افشاگر‌ها ادعا کرده‌اند که شرکت فرانسوی، پاییز 2024 را برای انتشار این بازی هدف قرار داده است.

یکی دیگر از بازی‌های مهمی که یوبیسافت برای امسال آماده کرده است، Star Wars Outlaws است. این عنوان اکشن ماجراجویی و جهان باز که توسط Massive Entertainment توسعه می‌یابد، رسما برای انتشار در سال میلادی جاری برنامه‌ریزی شده است. اطلاعات قبلی به ما نشان می‌دهند که این بازی در نیمه اول سال 2024 منتشر خواهد شد، بنابراین این احتمال وجود دارد که عنوان مذکور، نزدیک به انتشار باشد و در رویداد Ubisoft Forward به نمایش در بیاید. طی هفته‌های آینده، منتظر اخبار تکمیلی باشید.

دیدگاهتان را بنویسید