اخبار بازی

سرورهای بازی The Day Before به طور رسمی خاموش شد

نویسنده : دانیال نوروزی۰۴ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بازی The Day Before که یک شوتر بحث‌برانگیز و پر از ایراد بود، در ماه دسامبر با نقدهای منفی زیادی روبه‌رو شد و همین موضوع موجب شد این بازی از فروشگاه‌ها حذف شود.

بازی The Day Before از استودیو Fntastic بالاخره مرد! پس از یک عرضه بحث برانگیز و خارج شدن از فروشگاه‌ها (کمپانی MyTona در این مدت در حال بازگرداندن پول خریداران بود)، سرورها رسما از تاریخ 22 ژانویه تعطیل شدند. البته که کسی از این موضوع ناراحت نخواهد بود؛ چرا که تعداد بازیکنان همزمان این بازی به 100 نفر هم نمی‌رسید.

بازی The Day Before که در سال 2021 معرفی شد، یک عنوان MMO سبک بقا در دنیای آخرالزمانی زامبی‌ها بود. این بازی با تاخیرهای متعدد عرضه شد که یکی از دلایل آن، تغییر موتور بازی به Unreal Engine 5 بود.

عدم نمایش بازی نزدیک به انتشارش باعث شک و تردید طرفداران شد و هنگامی که Fntastic سرانجام بازی را در ژانویه 2023 به نمایش گذاشت، انتقادات زیادی به سمت بازی روانه شد. به همین دلیل، تیم سازنده انتشار بازی را تا نوامبر 2023 به تعویق انداخت.

بازی در مرحله ارلی اکسس و نمایش‌های اولیه خیلی جذاب به نظر می‌رسید، اما به نظر می‌رسد آن نمایش‌ها دروغی بیش نبودند. پس از انتشار نقدهای بسیار منفی، Fntastic تعطیل شد و اعلام کرد که این عنوان «از نظر مالی شکست خورده است» و بودجه لازم برای ادامه پشتیبانی از آن را ندارد. بازی به قدری بد است که بسیاری از رسانه‌های معتبر نمره 1 از 10 را به آن اختصاص دادند.

دیدگاهتان را بنویسید