اخبار تکنولوژی

طراحی گلکسی بادز 3 لو رفت!

طراحی گلکسی بادز 3
نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۱ خرداد ۱۴۰۳
0 دیدگاه

با نزدیک شدن به برگزاری رویداد آنپکد سامسونگ، اطلاعات بیشتری از محصولات جدید این شرکت فاش می‌شود. پیش از این، تصاویر موزاییکی از بخش زیادی از محصولات جدید سامسونگ همراه با برخی جزئیات مهم لو رفته بود. اکنون نوبت به ایرِبادز بی‌سیم جدید سامسونگ با نام گلکسی بادز 3 پرو رسیده است که پوستر احتمالا رسمی آن به شکل موزاییکی منتشر شده است. بر اساس این تصویر، به نظر می‌رسد طراحی ایرِبادز تازه‌وارد سامسونگ در مقایسه با نسل‌های قبلی متفاوت خواهد بود.

سامسونگ قرار است گلکسی بادز 3 پرو را با طراحی بازنگری شده معرفی کند. پیش از این، حدود دو سال قبل، سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو را روانه بازار کرده بود. گلکسی بادز 3 پرو یکی از مهم‌ترین و قابل توجه‌ترین محصولات جدید سامسونگ خواهد بود که احتمالا در رویداد آنپکد بعدی این شرکت در ماه مرداد معرفی خواهد شد. تاکنون اطلاعات قابل استنادی از دیگر محصولات آینده سامسونگ که در این رویداد رونمایی می‌شوند نیز فاش شده است.

بازطراحی گلکسی بادز 3 پرو، موضوعی بود که کمتر انتظار می‌رفت؛ زیرا سامسونگ در نسل‌های پیشین گلکسی بادز، رویکرد ثابتی در طراحی داشت و بعید به نظر می‌رسید که برای نسل جدید هدفون‌های کاملا بی‌سیم خود، چنین تغییر بزرگی را اعمال کند. با این حال، با توجه به اطلاعات فاش شده از محصولات جدید سامسونگ در رویداد آینده آنپکد، به نظر می‌رسد هدفون جدید این شرکت، برخلاف سایر محصولاتش، حداقل از نظر طراحی، تغییرات قابل توجهی را تجربه خواهد کرد.

طراحی گلکسی بادز 3

علاوه بر تصویر فاش شده، مشخصات گلکسی بادز 3 پرو نیز تا حدودی لو رفته‌اند. بر اساس این گزارش‌ها، احتمالا این هدفون از استاندارد IP57، بلوتوث 5.4، صدای 24 بیت و کدک اختصاصی سامسونگ بهره خواهد برد. همچنین در بخش کیفیت صدا، گلکسی بادز 3 پرو از طراحی دو درایور صدا، قابلیت حذف نویز فعال پویا و صدای محیطی بهره می‌برد.

اگرچه در ابتدا انتظار نمی‌رفت سامسونگ طراحی گلکسی بادز 3 پرو را دستخوش تغییرات اساسی کند، اما اکنون مشخص شده این تصمیم صرفاً به دلایل زیبایی‌شناختی یا سلیقه‌ای نبوده، بلکه سامسونگ با این کار قصد بهبود عملکرد و ویژگی‌های فنی این هدفون را داشته است. در کنار افزایش احتمالی زمان شارژدهی تا 30 ساعت، گلکسی بادز 3 پرو از نظر کیفیت صدا و تماس‌های صوتی نیز بهبودهایی را تجربه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید