اخبار بازی

اشتیاق سازنده بازی Dragon Age: Dreadwolf به انتشار اطلاعات بیشتر از این بازی!

نویسنده : دانیال نوروزی۱۰ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

با از بین بردن بیش از 50 موقعیت شغلی توسط بایوور (BioWare)، باید گفت این استودیو خواهان تمرکز بیشتر روی عناوین پیش رو از جمله Dragon Age: Dreadwolf است.

بنا به گفته‌های آقای گری مک‌کی (Gary Mckay)، مدیر کل استودیوی بایوور، این تیم می‌خواهد با ثبات بیشتری به ساخت بازی‌های جدید مشغول شود. مک‌کی در صحبت‌های خود گفت: “تهعد ما نسبت به بازی هرگز زیر سوال نرفته است و هدف ما پابرجاست. همه ما مشغول کار روی پروژه‌ای هستیم که در حد و اندازه نام Dragon Age باشد. ما مطمئن هستیم و می‌توانیم به شما این اطمینان را بدهیم که Dreadwolf به پتانسیل حداکثری خود می‌رسد.”

مک‌کی افزود: “هر عضو از تیم ما، حتی کسانی که از بایوور جدا شدند، برای خلق تجربه جدید مستحق قدردانی هستند. این افراد دوستان و همکاران ما به شمار رفته و بدون آن‌ها، در جایگاه حال حاضر قرار نداشتیم. من به تمام کاری که تیم‌مان انجام داده، افتخار می‌کنم.”

در حالی که بایوور برای نمایش‌ محتوای بیشتر از Dragon Age: Dreadwolf نمی‌تواند صبر کند، تایید شد که نسخه بعدی Mass Effect هنوز در شرایط پیش‌تولید قرار دارد. آقای مایک گمبل (Mike Gamble) وظیفه رهبری این بخش از مراحل ساخت را عهده‌دار شده ات. این بازی ویدیویی مورد انتظار در سال 2020 معرفی شد و با موتور گرافیکی Unreal Engine 5 ساخته می‌شود.

مک‌کی صحبت‌های خود را با این جملات تمام کرد: “هر چند کلیشه‌ای به نظر می‌رسد، اما هیچوقت زمان مناسبی برای اعمال تغییرات نیست، ولی ما به رهبران و تیم خود، بینش، اشتیاق و درک آن‌ها نهایت اطمینان را داشته و می‌خواهیم Mass Effect و Dragon Age عناوینی در حد کلاس جهانی باشند و بتوانند طرفداران را عاشق خود کنند. تیم توسعه‌دهنده مشتاق این است تا اطلاعات بیشتری از Dreadwolf به دست شما برساند.”

از آنجا که Dragon Age: Dreadwolf تا ربع دوم سال 2024 عرضه نمی‌شود، می‌توان انتظار نمایش آن در رویداد The Game Awards را داشت. این مراسم در تاریخ 16 آذر برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید