اخبار تکنولوژی

جزئیات شیائومی 14 اولترا به صورت کامل لو رفت

نویسنده : امیرعطا خوش باطن۲۸ بهمن ۱۴۰۲
0 دیدگاه

جزئیات کاملی از شیائومی 14 اولترا در فضای وب فاش شده است.

شیائومی قصد دارد در نمایشگاه MWC امسال از پرچمدار جدید خود به نام شیائومی 14 اولترا رونمایی کند.

وب‌سایت WinFuture به تازگی تمام ویژگی‌های این محصول را اعلام کرده که تغییرات طراحی مشاهده شده در هفته گذشته را تایید می‌کند. بنابراین این گوشی پنل پشتی صاف و نمایشگر 6.73 اینچی AMOLED با حاشیه‌های خمیده بسیار جزئی مشابه شیائومی 14 پرو خواهد داشت.

سایر مشخصات عبارتند از: رفرش‌ریت 120 هرتز، وضوح 3200×1440، پشتیبانی از HDR10+ و روشنایی بالا؛ انتظار می‌رود شیائومی این محصول را در MWC معرفی کند. شایعات حاکی از عرضه مدل خاص شیائومی 14 اولترا با فریم تیتانیومی است. اما گزارش‌های تازه‌تر نشان می‌دهند مدل‌های اروپایی دارای فریم آلومینیومی خواهند بود.

یکی از قدرتمندترین بخش‌های این گوشی پرچمدار، دوربین آن خواهد بود. طبق اطلاعات منتشرشده دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 1 اینچی با پیکسل‌های بزرگ و دیافراگم F/1.6 است. همچنین شامل لنزهای فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی، تله‌فوتو 3.2 برابری و تله‌فوتو 5 برابری اپتیکال 50 مگاپیکسلی می‌شود که از کیفیت عکاسی بالایی برخوردارند.

شرکت شیائومی قصد دارد از گوشی میان‌رده خود به نام 14 اولترا رونمایی کند که دارای مشخصات سخت‌افزاری قدرتمندی خواهد بود. بر اساس شایعات، این گوشی از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 بهره می‌برد و مدل اروپایی آن از 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه پشتیبانی می‌کند. همچنین از باتری 5300 میلی‌آمپری با شارژ سریع ۹۰ واتی و مقاومت IP68 بهره می‌برد.

قیمت احتمالی آن در اروپا ۱۴۹۹ یورو اعلام شده است. با توجه به امکانات فراوان انتظار می‌رود مورد استقبال جهانی قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید