اخبار بازی

سازندگان معتقدند که Redfall سرانجام به یک بازی خوب تبدیل خواهد شد!

نویسنده : دانیال نوروزی۲۴ شهریور ۱۴۰۲
0 دیدگاه

بتسدا (Bethesda) قصد دارد به آرکین (Arkane) در توسعه و بهبود Redfall کمک کند. آن‌ها قصد دارند موفقیت رو به رشد The Elder Scrolls Online و Fallout 76 را تکرار کنند.

پیت هاینز (Pete Hines)، رئیس بخش انتشارات بتسدا سافت‌ورکز، اعلام کرده است که این شرکت قصد ندارد از بهتر کردن Redfall دست بکشد و این بازی با به‌روزرسانی‌هایی که بهبودهایی را به همراه خواهد داشت، در مسیر خوبی قرار خواهد گرفت. این شرکت امیدوار است که کیفیت بازی را به همان میزانی که عناوین دیگری مانند The Elder Scrolls Online  و Fallout 76 به آن رسیدند، بالا ببرد.

هاینز طی مصاحبه‌ای با GamesIndustry.biz اذعان کرد:

«ما همان شرکتی هستیم که بارها بازی‌های ضعیفی را عرضه کردیم اما فقط به این دلیل که درست منتشر نشدند، آن‌ها را رها نکردیم. انتشار Redfall، درست همانند انتشار نسخه PC بازی The Elder Scrolls Online، بی عیب و نقص نبود، اما ما به آن‌ها پایبند بودیم و هستیم. اکنون این بازی یک عنوان بسیار محبوب است. در مورد Fallout 76 هم همینطور است. Redfall برای ما فرقی سایر بازی‌ها ندارد».

او ادامه داد:

«خب، ما شروعی را که می‌خواستیم تجربه نکردیم، اما Redfall هنوز هم یک بازی سرگرم‌کننده است. ما به کار روی آن ادامه خواهیم داد. ما حالت 60 فریم را به این بازی اضافه می‌کنیم و قصد داریم آن را به بازی خوبی تبدیل کنیم، زیرا می‌دانیم که به لطف سرویس گیم پس، بازی‌ها هرگز نخواهند مرد. ممکن است ده سال دیگر افراد جدیدی وارد سرویس Game Pass شوند و Redfall کماکان آنجا خواهد بود».

هاینز همچنین در ادامه در مورد فشار روی بتسدا در عرضه هرچه بهتر Starfield گفت:

«همیشه بهانه‌ای برای اعمال فشار وجود دارد. فشار یک چیز خارجی است که ما به آن توجه می‌کنیم، اما اجازه نمی‌دهیم که تمرکز ما را به هم بریزد، زیرا کنترلی روی آن نداریم. چه چیزی را می‌توانیم کنترل کنیم؟ ساخت بازی. بازی چقدر خوب است؟ چگونه اجرا می‌شود؟ چقدر‌ سرگرم‌کننده است؟ ما به پیدا کردن جواب این سوالات مشغول می‌شویم و همه چیز خود به خود حل خواهد شد».

بازی Redfall یک شکست بزرگ برای بتسدا، مایکروسافت و آرکین بود. به گفته مایکروسافت، این بازی تیراندازی اول شخص به دلیل نقدهای منفی زیادی که دریافت کرد، نتوانست فروش خوبی را تجربه کند. واکنش‌ها به بازی به اندازه کافی منفی بود، تا جایی که فیل اسپنسر (Phil Spencer)، رئیس ایکس باکس، علنا از طرفداران بابت وضعیت بازی در زمان عرضه عذرخواهی کرد.

در حالی که استودیوی آرکین در گذشته اعلام کرده بود که Redfall از زمان انتشار توسط “میلیون‌ها” بازیکن تجربه شده است، آمار بازیکنان این عنوان در استیم فاجعه‌بار است. بازی دیگر کمپانی بتسدا به نام Starfield اخیرا عرضه شده است و با واکنش‌های ضد و نقیضی از سوی منتقدین روبه‌رو شد.

دیدگاهتان را بنویسید